Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

båtfører prøven?

NYTT TEMA
Karstenkongshavn
KarstenkongshavnInnlegg: 2
08.08.13 10:14

Jeg vurderer å ta båtfører prøven, er det noen som har kjennskap til www.waypointmaritime.no i bergen?

Hørt de skal være dyktig og gode priser!

torasbekk
torasbekkInnlegg: 5094
26.05.14 09:37

Jeg ser at dette er en gammel tråd, men jeg tenkte å gi et generelt råd til evt. andre som leser her inne.

Selv så er jeg født i 1984, og vi har hatt båt i mange år (men det er mange år siden vi var aktive på sjøen). I fjor på sensommeren bestemte min far og jeg meg for å dele på en båt.

I den anledning bestemte jeg meg for å ta båtførerprøven, og jeg kan si at det beste en kan gjøre er nok selv å kjøpe "Veien til båtførerprøven" og bruke tid på pensumet.

Det er etter mitt skjønn sløsing ved å bruke rundt 2500,- på en skole for 1 dag når du kan klare deg med ca. 1100,- (lærebok + båtførerprøven). Dessuten har du lett tilgjengelig stoff igjen senere og andre kan ha nytte av boka, og kanskje en selv kan hjelpe andre med det en vet fra tidligere.

Boken skulle inneholde alt en trenger å vite til prøven.
For øvrig så er det aller viktigste at du bruker mest tid på det viktigste av alt i pensumet.

victoriawilnes
victoriawilnesInnlegg: 41
12.08.14 02:40

Ta den på nett! Utrolig effektivt! Anbefales på det sterkeste,,

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg