Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Pris på båt.

NYTT TEMA
Beretta685
Beretta685Innlegg: 494
04.12.13 09:29

Hei har nettopp kjøpt meg en Sandvik 28 1985 modell av min bestefar. Båten ble kjøpt halvfabrikat av min bestefar i sin tid og han har innredet den selv. (bra arbeide som alltid av han, han er gammel sjømann og nokså nøye med saker og ting, oljeskift mange ganger i året, bunnsmurt hvert år osv). 
Båten har en Volvo Penta motor på 104 hk. Gps, maritim radio, autopilot, ekkolodd er med. Min bestefar lagde seg en form og støpte tak på båten i hele dens lenge med god takhøyde ( over 180cm). er vel bare tak halve båten (kalesje resten) originalt på disse. Han lagde seg også en form og støpte en medfølgende livbåt som ligger på taket som bærer minst 5 personer uten problemer. Kjøkkenbenk med to kokeplater, kjøleskap, vask og et helt nytt toalett. Det er 2 lugarer, en foran og en akter. Senger til 6 stk med god plass.

Ellers er det veldig mye fiksfaks han har ordet, som ikke er på båten originalt.

Noen som har et anslag av hva verdien kan være? Takker for alle svar 

Beretta685
Beretta685Innlegg: 494
04.12.13 09:40

Glemte å nevne det satans varmeapperatet. Var ute her en dag i fem minusgrader og gikk i t skjorte i båten

remington07
remington07Innlegg: 1889
13.01.14 23:03

tror du er på feil forum, gå inn på Baatplassen.no, der tror jeg det er en egen tråd bare med din båt type.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg