Hvis du trenger hjelp til noe i ditt innlegg, så huk av for "Trenger du hjelp til noe" Så havner den på fronten og fu får større trafikk til innlegget ditt.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Hvis du trenger hjelp til noe i ditt innlegg, så huk av for "Trenger du hjelp til noe" Så havner den på fronten og fu får større trafikk til innlegget ditt.
Kan dere ikke begynne med å flytte eller aller helst fjerne tommelen??
Neida, tommelen er fin.
Er det bare 1 innlegg på forsida omgangen, så vil det sannelig ikke være der lenge. Hvorfor ikke komme på forsida til den bestemte kategorien?
Jeg har gitt tommelen opp på et par innlegg som jeg egentlig bare skulle svare på :-)
Jeg savner en tommel ned funksjon iblant.........
Det er ihvertfall veldig bra at forsiden på VGD Bil nå oppdateres relativt raskt etter at et innlegg har blitt postet.
Ypperlig til velg en (billig) bil.
Når man er inne på en diskusjon og skal svare på et innlegg så logger man inn. Da detter man helt ut av systemet, og må gå inn fra startsiden til vgd igjen, det er tungvindt.
Tommel gitt på den der !
Er det mulig å se hvem som har svart på innlegg jeg har skrevet,eller må jeg bla gjennom altle diskusjonene jeg har deltatt i???
Edit: Ser nå at denne funkslonen skal komme snart...
(Innlegget ble redigert 18.11.08 22:29)
Har endelig vent meg til den nye layouten, men forumet er noen ganger litt tregt..
Flere som ønsker hjelp til å fjerne "trenger du hjelp, se her!!!"-tråden fra å ligge og blomstre øverst?
ja
At dette blir mulig å legge inn lenker via Opera igjen.
Ja, jeg får ikke startet nye tema, hva er feil??
Kanskje dine innlegg omfatter biler som overgår VGDs CO2-normer?
Jeg trenger hjelp mentalt
Hvordan lager man linker og får de til å bli en del av teksten.
Slik som: Denne Forden var pen.(Og når man trykker på Forden kommer man til en internettside)
Marker teksten du vil gjøre til link, og trykk på "lenke". Der kan du sette inn linken du vil ha.
Hater at dette temaet er øverst til enhver tid. Kan jeg få hjelp til å fjerne det? ;-)
hjelp
Vi sender MOD en PM.
Kan denne tråden fjernes? Får noia av den.
Jeg har enda ikke fått til dette :-(( Er det noen som kan ta det med teskje slik at jeg skjønner det???
1) Du skriver teksten "Denne Forden er pen".
2) Deretter markerer du teksten på samme måte som når du skal sitere fra andres innlegg.
3) Deretter klikker du på Lenke som står øverst til høyre.
4) Du får da opp en dialogboks der du kan lime inn linken (url-adressen).
5) I dialogboksen står det allerede http:\\, om url-adresen din inneholder http:\\ må du fjerne dette fra dialogboksen slik at det ikke blir dobbelt.
(Innlegget ble redigert 10.07.09 13:18)
Denne Forden er pen - NOT!!!
Hva betyr stjernene under nicket vårt? Har ikke noe med antall innlegg hvertfall, det pleier å være systemet på andre forum...
Antall tomler man har fått. To stjerner får man ved ca 40 tomler. For å få flere stjerner vet jeg ikke, da jeg bare har to stjerner. ;-)