Når det gjelder problemer med Peugot 406 så får du høre med Riviera om et er vanlig, for ifølge ham så er det problemer med ale biler som ikke er AmCar :-)
Men fra spøk til alvor så har vel faren til Riviera en slik, og når jeg leste emnet "Lystrøbbel med Peugot 406" så ble jeg litt overrasket over at det ikke var en Riviera-tråd.
Blinklysene dine fungerer som de skal skriver du, så du er altså ikke plaget med at de slår seg av og på hele tiden når du bruker dem? :-)
Når det gjelder feil på blinklys så virker det som om det er problemer med dette på mange dyre biler i rundkjøringer og slikt, men det kan jo også hende det er bak rattet problemet sitter på mange biler.
På min Honda HR-V som er gått 64000 km på 4,5 år har jeg vel byttet 2-3 frontlyspærer (gjort på 5 min og koster ca en hundrelapp for Osram-pærer). Ei baklyspære og to parklys er også byttet. Dessuten pæra som lyser opp nede ved koppholderen og rommet fremfor der (men slikt lys kan jeg ikke komme på å ha sett på andre biler, en kjekk detalj når man skal finne frem ting der og deter mørkt, merket det spesielt godt da jeg hadde blitt vant til dette og pæra gikk. Har deres biler slikt lys?)
Har også tatt en sikring til baklysene en gang, men det skyldes en henger med lysfeil, en VW Sharan som brukte den samme hengeren med samme feilen fikk imidlertid verkstedregning på 6000 kr pga bruk av denne, så da synes jeg at jeg som Honda-eier har det lettvint, og en slik sum er jo nesten nok til å kjøpe seg en god og ny henger med brems.