Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Finne eieren av skiltnummer

NYTT TEMA
Antozzz
AntozzzInnlegg: 485
27.10.11 16:48

I dag så opplevde jeg at en mann så utrolig stygt på meg da jeg skulle gå til bilen min. Aner ikke hvorfor, men han ga meg et skikkelig stygt blikk og himlet med øyene. Trolig fordi jeg sto parkert på en handikapplass, men passasjeren som satt ved min side hadde et slikt blått handikappkort, så vi hadde full rett til å stå der. 

Jeg gikk bort til mannen og lurte på hva faen det var som feilet han. Han himlet nok en gang med øynene, og lurte på hvorfor jeg ga han så stygge blikk. Da tiltet det for meg og jeg sa masse stygge ting til han. Jeg spyttet også på sidevinduet hans, og prøvde å åpne døren, men han var temmelig rask på låsen. Jeg var på vei tilbake til bilen min, og han rygger ut raskt i fra parkeringsplassen. I det han skal kjøre, så sikter han på meg med noe som kan se ut som et våpen. Vet ikke om det var en softgun eller ekte pistol, men uansett temmelig merkelig. Bilføreren kjørte i en firmabil, men jeg fikk ikke med meg hvilket firma eieren kom i fra, men jeg klarte å notere ned skiltnummeret også.

Hadde tenkt meg på en evig biljakt etter denne drittsekken, men jeg tok ikke sjansen siden jeg så dette våpenet som han siktet mot meg. Burde jeg kontakte firmaet hans eller politiet? Jeg har som sagt notert ned skiltnummeret, og lurte på hvor jeg evt. kan finne hvem som står som eier av denne bilen. Vil trolig komme på sjefen for dette firmaet, men det er vel som oftest slik at man disponerer hver sin firmabil?

Buldogg37
Buldogg37Innlegg: 2795
27.10.11 16:52

Du burde kanskje ha latt mannen være ifred til å begynne med. At han ser på deg og himler med øynene ,er nok til å tilte som du gjør er bare for dumt.

(Innlegget ble redigert 27.10.11 16:53)

Brummund
BrummundInnlegg: 91
27.10.11 16:54

Helt ærlig så virker du som den ustabile her.

Antozzz
27.10.11 16:54

Grunnen til at han så på meg stygt, var fordi jeg sto parkert på en handikapplass. Har opplevd dette opptil flere ganger at folk glaner stygt hvis jeg gjør det. Det er vel samme faen for deg eller andre om jeg står parkert på en handikapplass? Han kan passe sine egne problemer, og måten han så på meg og passasjeren, fikk meg altså til å reagere. 

At man skal peke på meg med et våpenlignende ting, gjør at jeg ikke skal la denne drittsekken slippe unna.

ynnory
ynnoryInnlegg: 39693
27.10.11 16:57
Antozzz: Jeg spyttet også på sidevinduet hans, og prøvde å åpne døren,

Slike guttevalper kjører altså rundt i trafikken...

Antozzz
27.10.11 17:00

Da klarte jeg å finne eieren av denne bilen, og han kan vente seg en hyggelig overraskelse i morgen. 

Buldogg37
27.10.11 17:02

At du klarer å hisse deg opp over en som ser stygt på deg blir for dumt. Skikkelig fjortis faktisk. Handlingene dine med å spytte,skjelle han ut og rive i døren bygger bare opp under dette. Det må være mye i verden som irriterer deg,hvis kun et blikk får deg til å reagere slik.

Derimot drar han det langt med å peke på deg ,med noe som ligner et våpen. Noe det sikkert ikke var. Men trur ikke du skal ta kontakt med hverken jobben hans eller politiet. Du møter nok kun latter. Når du forteller historien slik du har gjort her inne.

puma1
puma1Innlegg: 14069
27.10.11 17:02
Antozzz: Jeg har som sagt notert ned skiltnummeret, og lurte på hvor jeg evt. kan finne hvem som står som eier av denne bilen.

Du sender en SMS med REGNR+BILNUMMERET TIL 2282. Koster kr 3,-.

(Innlegget ble redigert 27.10.11 17:02)

Buldogg37
27.10.11 17:03
Antozzz: Da klarte jeg å finne eieren av denne bilen, og han kan vente seg en hyggelig overraskelse i morgen.

Men det er jo nydelig..håper han leser her inne. Så de kan spore deg opp etterpå,hvis du gjør noe ulovlig med bilen hans eller lignende.

silkshade
silkshadeInnlegg: 3547
27.10.11 17:09
Antozzz: Da klarte jeg å finne eieren av denne bilen, og han kan vente seg en hyggelig overraskelse i morgen.

Haha, er dette seriøst? Jeg himler med øynene her jeg sitter foran datamaskinen.

Dali80_2
Dali80_2Innlegg: 6007
27.10.11 17:16
silkshade: Haha, er dette seriøst? Jeg himler med øynene her jeg sitter foran datamaskinen.

Ikke pek på han iallefall........ da rissikerer du bare at han sporer opp IP-adressen din og anmelder deg...

Buldogg37
27.10.11 17:18
Dali80_2: Ikke pek på han iallefall........ da rissikerer du bare at han sporer opp IP-adressen din og anmelder deg...

eller så spytter han på bildøra di..

Dali80_2
27.10.11 17:20
Buldogg37: eller så spytter han på bildøra di..

Hadde spermet på ruta hans.....da hadde han blitt redd da..

Buldogg37
27.10.11 17:22
Dali80_2: Hadde spermet på ruta hans.....da hadde han blitt redd da..

he he spørs det..

Antozzz
27.10.11 17:30

Jeg har ikke tenkt å gjøre noe med verken personen eller bilen. Jeg har tenkt til å møte opp på døren hans og spørre hvorfor han glodde så stygt. Jeg er selvsagt ikke dum nok til å gyve løs først på en person. Men hvis det blir så ille at jeg må forsvare meg, så skal jeg ikke akkurat være avventende for å si det sånn. 

silkshade
silkshadeInnlegg: 3547
27.10.11 17:37
Antozzz: Jeg har tenkt til å møte opp på døren hans og spørre hvorfor han glodde så stygt.

Haha, fantastisk.

Én ting er jo om folk bulker bilen din og stikker av, men du skal altså oppsøke en person som har sett stygt på deg fordi du parkerer på handicapplass uten synlig blå lapp i frontruta. Ikke nok med det, du kaster deg etter vedkommende og spytter på ruta mens han i et desperat forsøk prøver på å komme seg unna.

Jorden kaller...

(Innlegget ble redigert 27.10.11 17:38)

Buldogg37
27.10.11 17:39
Antozzz: eg har ikke tenkt å gjøre noe med verken personen eller bilen. Jeg har tenkt til å møte opp på døren hans og spørre hvorfor han glodde så stygt. Jeg er selvsagt ikke dum nok til å gyve løs først på en person. Men hvis det blir så ille at jeg må forsvare meg, så skal jeg ikke akkurat være avventende for å si det sånn.

Møte opp på døren hans og provosere frem en situasjon. Joda du er en smart figur du.

Buldogg37
27.10.11 17:41
silkshade: Haha, fantastisk.
Én ting er jo om folk bulker bilen din og stikker av, men du skal altså oppsøke en person som har sett stygt på deg fordi du parkerer på handicapplass uten synlig blå lapp i frontruta. Ikke nok med det, du kaster deg etter vedkommende og spytter på ruta mens han i et desperat forsøk prøver på å komme seg unna.
Jorden kaller...

Tommel gitt

Antozzz
27.10.11 17:42
silkshade: handicapplass uten synlig blå lapp i frontruta

Feil. Jeg hadde det. 

Selvsagt kommer jeg til å møte opp på døren hans. Han skal ikke komme unna med det her. Hvis han tror at han kan glane stygt og peke på meg med et våpenlignende sak, så trodde han tydeligvis feil. 

Det som er synd i dette landet, er at folk flest gir faen. Jeg er ikke en av de. Jeg er en av de som er for rettferdighet og oppklaring. 

Buldogg37
27.10.11 17:43
Antozzz: Det som er synd i dette landet, er at folk flest gir faen. Jeg er ikke en av de. Jeg er en av de som er for rettferdighet og oppklaring.

FEIL,du er en av de som provoserer frem bråk av den minste ting. Et spørsmål,hvor gammel er du?

xorcist
xorcistInnlegg: 1754
27.10.11 17:48

Når to voksne mennesker tilsynelatende klarer å eskalere seg frem til en real krangel på basis av ingenting annet enn det noen oppfatter som et "stygt blikk" så vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg tror jeg heller mot sistnevnte ettersom det er litt trist at det går såpass ustabile folk fritt her i samfunnet.

Mitt råd er å la det ligge og finne på noe annet å bruke kreftene dine på. Hva håper du egentlig å oppnå? Best case ved å oppsøke han er at han slår til deg slik at du "har rett" til å slå tilbake.

Antozzz
Buldogg37: FEIL,du er en av de som provoserer frem bråk av den minste ting. Et spørsmål,hvor gammel er du?

Nei, det er strengt tatt de som glaner stygt fordi de ser at en som går normalt, står parkert på en handikapplass. Vi er redde for å si i fra i dette landet, men vi elsker å snakke om hva andre folk gjør. Dette tilhører ikke meg, og da skal jeg selvfølgelig få lov til å svare på det jeg ikke liker. Måten han både så og svarte meg på, var mer en god nok grunn til å ta dette til etterretning. 

Jeg er 20 år. Antar at den andre personen var rundt 25-30.

Dali80_2
Buldogg37: FEIL,du er en av de som provoserer frem bråk av den minste ting. Et spørsmål,hvor gammel er du?

Skal vi gjette? setter en tommel på 18....

Dali80_2
27.10.11 17:49
Antozzz: Jeg er 20 år. Antar at den andre personen var rundt 25-30.

Faen, der tok jeg feil.....

puma1
puma1Innlegg: 14069
27.10.11 17:50
Buldogg37: FEIL,du er en av de som provoserer frem bråk av den minste ting

Bråker også endel på VGD. Går ut fra at dette er samme person som har hatt nickene AmericanPsycho, Antozz og Jødekake.

Buldogg37
27.10.11 17:51
Dali80_2: Skal vi gjette? setter en tommel på 18....

he he tror fortsatt at du har rett jeg..heller 18 enn 20..

Buldogg37
27.10.11 17:51
puma1: Bråker også endel på VGD. Går ut fra at dette er samme person som har hatt nickene AmericanPsycho, Antozz og Jødekake.

Det er nok samme person ja. Har sett han før.

Buldogg37
27.10.11 17:53
Antozzz: g er 20 år. Antar at den andre personen var rundt 25-30.

Svarene dine og handlingene dine tilsier ikke at du er en dag over 18.

Dali80_2
27.10.11 17:54
Buldogg37: he he tror fortsatt at du har rett jeg..heller 18 enn 20..

Nærmer 14 kanskje......... oppfører seg som en liten dritt iallefall......

Antozzz
27.10.11 17:55
Buldogg37: Svarene dine og handlingene dine tilsier ikke at du er en dag over 18.

Skal jeg ta til meg det Buldogg37 skriver? Aldri. Jeg er min egen herre, jeg tror på Gud. Ja, jeg tror på meg selv. Jeg kommer aldri til å falle for det svake menneskets tips. Jeg kommer alltid til å stole helt og holdent på meg selv. Bare gjør dere til med deres små humoristiske sleivspark. De skaper ikke annet enn latter for dere selv. Jeg på min side, kommer fortsatt til å stå her. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg