Jeg er inne på finn og leter etter ny brukt bil. Har en Toyota Carina E 93 mod som jeg er meget godt fornøyd med. Men ser ute i gatene at det er mange som kjører BMW å tenkte sjekke prisene. Fikk bakoversveis da jeg så BMW biler til bare 15000kr, og de var kjempefine! Det er jo nesten det samme jeg betalte for carinaen, å da var det mye rust på den.
Så dilemmaet er, hvilken BMW bør jeg kjøpe. Tror jeg kan få 100 000kr i lån, er ikke sikker, men tenkte på en bil mellom 0 og 100 000kr. Regner med at det er dyrere å fikse en BMW enn en Carina E, men mye kan man vel gjøre sjøl om man googler litt, kan man ikke?.. Vil jo helst ha en bil med skinnseter og fett annlegg + takluke, for det har jeg i min Carina E. Lurte faktisk på om det er lov å sette BMW logo på min Toyota, kan man komme i fengsel da? Av og til mener jeg at den ligner på en BMW, så hvorfor ikke liksom? :-) Men jeg er seriøs : Hvilken BMW og hvorfor? På forhånd tusen takk alle BMW besservissere eller bilvissere, i dag bryr jeg meg ikke om vissheten Deres!