Iseran2770Innlegg: 994
ferrek: Mitt soleklare valg er denne. I en annen farge.
Her er en i en annen farge, men dessverre også med en mindre motor og manuell girkasse.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33106718
Den du linket til var ganske billig. Det ligger mange 1,8 quattro til rundt 400.000.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 08:54)
hillebillysInnlegg: 5803
veegee: Det er et steg ned fra Bmw E91 på 8 av 10 punkter vil jeg si.
Men det er en helt ny bil til ca 400K med litt effekt.
Fikk også inntryk av att TS vil vurdere andre merker.
og det er jo enten opp eller ned. Til 400k så kan han jo ikke gå opp. bare ned eller det samma
(Innlegget ble redigert 10.02.12 10:48)
EpicurusInnlegg: 803
Subaru Legacy er ok biler som kanskje kan passe bra til kravene dine. Nå som Subaru har oppdatert litt på interiørfronten så er de jo gode biler på de fleste måter. Fine å kjøre er de iallefall.
En godt speccet 5-serie blir nok vanskelig å konkurrere mot, men du kan sikkert få 3-4 år nyere bil da.
Om du skal ha papparacer så er det jo b-spec som gjelder, men om jeg ville kjøpt den som en av få i Norge vet jeg ikke. :)
(Innlegget ble redigert 10.02.12 14:07)
kongorreInnlegg: 375
Mange gode forslag til nå,men likte vel egentlig A4 til Ferrek og Iseran samt Mondeoen til Burkar best.
Subaru har eg sett litt på,men litt usikker på kvalitetsfølelsen. Har vært inni et par imprezaer og forester og synes det var mye plastikk og billigfølelse. Mulig dette er kommet seg i de senere år.
Alfa 159 synes eg er rå og se på,men litt skeptisk til verditapet over en fem års tid.
som Allegerita skriver så er eg begeistret fom amerikanske biler,men synes at 300c blir någet spesiell. Har også sett på Tahoe,men de er ofte regget som C1 og da kan ikke samboeren kjøre den.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 20:58)
KompressorInnlegg: 14697
Det finnes ikke så mange bedre alternativer enn BMW 5-serie med dine kriterier.
Ellers kan du kanskje få en E 500 4matic av forrige utgave til den prisen snart. V8 bensin :-)
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33171001
(Innlegget ble redigert 10.02.12 21:48)