Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dødsveiene

NYTT TEMA
Hollabaloo
HollabalooInnlegg: 9010
07.05.12 23:04

Noen andre som ser på "Dødsveiene" på Zebra? (IRT Deadliest roads) Ganske artig, og imponerende at de vanlige IRT-sjåførene (IRT står for Ice Road Truckers) tørr å begi seg ut på de fullstendig kaotiske indiske fjellveiene. Glasuren på kaka er at Lisa Kelly er en av de 3 sjåførene som har takket ja til utfordringen :)

Her er en trailer for de som ikke har peiling på hva jeg snakker om

ducatiboy72
ducatiboy72Innlegg: 449
07.05.12 23:07

Litt morsomt når han skulle fjerne den store steinen mellom bakhjulene og satte en skrutrekker der mens Lisa ga gass. Skjønte de kom til å punktere for å si det sånn...

Allegerita
AllegeritaInnlegg: 16012
07.05.12 23:11
Hollabaloo: Ice Road Truckers

Krabbefiskerne er OK serie, istruckerne er litt kjedelig, mens tømmerhuggerne er patetisk - der skjer det jo ingen verdens ting. Mye som liksom nesten går fryktelig galt, men så berger de likevel.

Mulig IRT på fjellveier er litt mer spennende, dog. Jeg likte f.eks. Top Gear i Bolivia.

Hollabaloo
HollabalooInnlegg: 9010
07.05.12 23:15
Allegerita: Mulig IRT på fjellveier er litt mer spennende, dog. Jeg likte f.eks. Top Gear i Bolivia.

Ja det skjer litt mer i IRT Deadliest Roads. Se traileren. 

Allegerita
AllegeritaInnlegg: 16012
07.05.12 23:21
Hollabaloo: Se traileren.

Ser frem til Series 2 - The Toughest Truckers in History Tackle the Roads of Norway in Mid Winter.

FFK1903_
FFK1903_Innlegg: 9446
07.05.12 23:31
Hollabaloo: begi seg ut på de fullstendig kaotiske indiske fjellveiene.

Er det kun i India de skulle prøve seg? Jeg så litt av et program i forbifarten, og trodde de skulle være forskjellige steder hver gang, men har tydeligvis misforstått.

FredPerry
FredPerryInnlegg: 27954
08.05.12 00:13

Disse dødsveiene hadde vært helt greie hvis det bare ble satt opp noen fotobokser.

MS55deluxe
MS55deluxeInnlegg: 827
08.05.12 00:27

Istruckerne er jo direkte patetisk. Det er jo ikke måte på hvor "spennende" det er å
kjøre veteran-lastebiler på vinterføre. Når de stadig legger på lydene av passerende lastebiler som ligger på hornet og knasende is blir idiotien komplett.
Satser på at fjellkjøringa er bedre da.

(Innlegget ble redigert 08.05.12 00:28)

lillegubben
lillegubbenInnlegg: 2191
08.05.12 10:30
MS55deluxe: Det er jo ikke måte på hvor "spennende" det er å
kjøre veteran-lastebiler på vinterføre

Eneste grunnen til at det er såkalt "farlig" er at de har så elendig utstyr.

Har helt sluttet å se på Discovery Channel, enten skal det være trist, eller så skal det være farlig. Grenser til propaganda innimellom når kommentatoren river i gang med hvor grenseløst farlig det er mens det er godt klippet til.

Forfun
ForfunInnlegg: 3830
08.05.12 10:49

Er veldig fasinert av området, kunne godt tenke meg en tur dit (har vært i området før). Morsomt konsept, men som flere over sier, det blir litt dramatisk og "farlig". Uten det kunne det blitt ett veldig bra program.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg