Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ny Nissan Micra

NYTT TEMA
Someone
SomeoneInnlegg: 24297
06.09.17 08:04

Kan ikke se denne har vært omtalt før, men Nissan har kommet med en ny Micra. Som med Leaf, så har det også forbedret utseende på denne kraftig, så ser ut som Nissan forsøker ta steget litt bort fra å lage bare stygge biler

https://www.motor.no/artikler/fra-liten-og-usikker-til-kul-og-praktisk/

Litt usikker på hvordan salget av denne blir i Norge, da denne klassen her jo nå domineres av små elbiler, så potensialet er nok større i andre land

Iseran2770
Iseran2770Innlegg: 11604
06.09.17 09:00

Jeg kan ikke tenke meg at salget av den i Norge blir noe særlig. Den eneste småbilen som selger bra er Yaris, takket være hybridutgaven.

Polo kan kanskje ta seg opp noe da den nye er klassens beste bil. Personlig hadde jeg også valgt 208 eller Clio før Micra.   

Someone
SomeoneInnlegg: 24297
06.09.17 09:11
Iseran2770: Polo kan kanskje ta seg opp noe da den nye er klassens beste bil. Personlig hadde jeg også valgt 208 eller Clio før Micra.

Endel av disse er vel også avhengig av hva bilutleieselskapene gjør? Ser for meg de selger brukbart til dem. Mens alle andre som trenger en liten bybil her i landet stort sett går for elbil

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg