Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Teleskopisk snøkost til bil?

NYTT TEMA
vandreren
vandrerenInnlegg: 300
04.01.18 13:31

Har kjøpt bred og høy bil og sliter med å rekke over taket for å koste vekk snø. Noen som kjenner til snøkost med teleskophåndtak, gjerne også med isskrape?

Bill_Babba
Bill_BabbaInnlegg: 4823
04.01.18 15:35
vandreren: Har kjøpt bred og høy bil og sliter med å rekke over taket for å koste vekk snø. Noen som kjenner til snøkost med teleskophåndtak, gjerne også med isskrape?

Jula har denne.

Men når jeg ser prisen, så er jeg usikker på kvaliteten. men ser fornuften i kost delen, som ser ut til å kunne skyve vekk ganske bra snø mengde skånsomt.

Brum-Ole
Brum-OleInnlegg: 2265
08.01.18 10:09

Vil tro at det er bedre å sjekke båtbutikker, de er jo vant til å håndtere store "kjøretøy", kanskje uten snøskrapen med dog.

ducatiboy72
ducatiboy72Innlegg: 641
15.01.18 18:42

Kjøpte isskrape på Statoil for noen dager siden.  Gikk i tusen knas første gang jeg prøvde å skrape hard is...  At det er lov å selge slik dritt forstår jeg ikke.

piezo
piezoInnlegg: 5165
15.01.18 19:08

Den beste isskrapa jeg har er faktisk noe reklamegreier i skranglete hardplast. Den tar alt, inkludert underkjølt regn med litt innsats.

vandreren
vandrerenInnlegg: 300
16.01.18 23:20

Fant denne på nettet men snublet også over den på Maxbo til en litt høyere pris. Har brukt den litt og den virker å være av god kvalitet. Veldig smart at kosten kan vendes 90 grader.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg