Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Boligkjøp, Vantbudrunde

NYTT TEMA
libertycleave
libertycleaveInnlegg: 1
02.11.16 13:22

Hei, jeg bydde 1.010.000 på en leilighet som hadde takst på 1.050.000 og budet fikk aksept av eier. 
Jeg må nå vente en uke fra i dag på å se om noen er int på forkjøpsrett, jeg har vell 4år selv i KBBL (borettslag) 
Det var svært få på visning, og jeg tror ikke noen av dem som var der hadde annsinitet i noe borettslag i såfall er det bare en av dem som hadde det å han leitet etter noe større.. 
Hva tror dere er sjansen for at jeg får den i og med at det var lite trykk på visning?
Folk som evt ville hatt den på forkjøpsrett hadde vell møtt opp på visning ellers må dem jo kjøpe usett etter hva jeg har forstått siden eier/selger bor 3 timer unna èn vei, altså 6timer for å slippe noen inn for å se på den..
Vanskelig å si og det skjønner jeg men sånn cirka hva tror dere? Har jo noen år annsinitet i borettslaget..
Blir i værtfall en veldig spennende uke :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg