Hvis du trenger hjelp til noe i ditt innlegg, så huk av for "Trenger du hjelp til noe" Så havner den på fronten og du får større trafikk til innlegget ditt.
Husk å poste tekniske spørsmål i Datahjelp
Mod.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Trodde hjelpetrådene skulle tas i "Datahjelp"?
Flott tiltak! Håper ikke denne funksjonen blir misbrukt.
Du spør fremdeles i hjep under Datahjelp. Denne funksjonen gjelder for alle forumene under Forbruker..
F
Hvordan får jeg lyd fra TV-høytalere når jeg ser en film fra PCen på TV når jeg bruker en HDMI-kabel?
Det får du ikke, må gå ut med kabel til fra lyd kortet, optisk, osv. Hadde samme prob selv. husk også å og gå inn tv og huk av for exst l innkobling.
Kan hende det går på nyere lyd kort, men dette var det jeg måtte gjøre
Prøver å laste opp video/web tv i adobe flash player, men det skjer ingenting (loading pågår men kommer ikke videre). Har lastet ned nye versjoner av programvaren. Kjører mobilt bredbånd fra Telenor.
Kan noen hjelpe ?
Jeg trenger hjelp til å legge ut linker.
Mobilt bredbånd er ofte smallbånd og egner seg dårlig for Webtv.Sliter med ice her,noen skjeldne ganger funker det,helst på formiddagen midt i uka.
(Innlegget ble redigert 01.02.09 23:57)
jeg og sliter med Ice,men det gjelder bare VG tv!grr
(Innlegget ble redigert 27.02.09 01:03)
(Innlegget ble redigert 27.02.09 01:13)
"har sluttet å virke".. spill, eller explorer.. noen som vet hva jeg kan gjøre.. har 32bit vista.
sikkert et dumt spørrsmål men, hvordan sletter jeg brukeren min fra vgd? skulle bare sjekke hvordan det var, så ikke at man måtte betale litt(ikke at det er mye da:P) men er liksom ikke interisert i å bruke pengene på det...
Lurer på hva de stjernene under profilbilde betyr ?
Ser at noen har noen røde stjerner.
Har lett men fant ingen imfo om det.
Har et spørsmål om ipod. I dag fikk jeg akkurat ipoden min fra reprasjon, eller det vil si jeg fikk en ny en.(tipper de ikke hadde tid eller gadd å bruke tid på å fikse den gamle ipoden min) veeel nå etter 1 time med min nye kjære ipod. Har jeg gjort akkurat det samme med min nye ipod.
Når jeg hadde koblet ipoden til itunes, kom det en forespørsel om jeg ville oppdatere til en høyere versjon. Jeg trykket aksepter. Så kom det noe opp at det var noe galt. Så dukket det et bilde av kabelen og itunes ikonet opp på skjermen på ipoden.... Går ikke ann å skru den på... :( vill ikke vente 4 uker på at de på verkstedet skal "fikse" den.
jeg trenger hjelp til den nyeste måte og svare på, skjønner ingenting
Altså, jeg får ikke svart sånn som de andre, men må kopiere deres innlegg, det fungerer, men ser litt rart ut når jeg svarer.
Hvorfor er "private meldinger" slått av? Nå kan jeg ikke sende meldinger til andre debatanter.
HJELP!
har en 3 år gammel HP pavillion bærba data som plutselig ikke vil slå seg på. Kommer med 3 høye pip så jobber den bare med svart skjerm, uten at noe skjer. Jeg har ikke noe peiling på data bare for å få sagt det :P så jeg slår litt hardt på tastene og da slo den seg pluteselig på og funker helt fint nå, til den blir slått av og akkurat det samme skjer igjen! hehe noen som skjønner hva dette er? hvordan jeg kan fikse det?
Har du fått noe svar på dette? Jeg lurer på det samme, og vet ikke om jeg kan slå den på selv, eller om Mod må gjøre det. Var inne på "Innstillinger", men fant ikke ut av det der.
Nå har jo denne funksjonen vært på hos meg tidligere, hvordan har det seg da at den ikke er det lengre?
Det virker ganske opplagt at tastaturet ditt har blitt mett av dage, eller mettet av noe annet. Prøv å koble til et annet tastatur og se hva som skjer!
Grunnen kan kanskje være at noen har misbrukt ordningen, og "terrorisert" noen?
Er dette virus eller spam?
Hadde 62 i innboksen på mailen idag. På 60 stk, står det:
"Delivery Status Notification (failure)" og de er sendt fra postmaster@mail.hotmail.com
Fått en del av disse før.
Hva skal jeg gjøre? Holder det bare å slette de?
Takk for hjelp.
Skal skaffe meg en ny laptop. Pcen min, en HP til en stiv pris, varte bare i to og et halv år før den klikka. Skjermen er ustabil, og har vært på rep. flere ganger.
Nå er den død for godt, og jeg gidder ikke engang prøve å få den fiksa.
Synd, for den var helt ok da den faktisk funket. Flott, stor skjerm og greier : (
Et bevis på at man ikke skal følge prisen blindt, og ikke være naiv ovenfor selgernes gode ord. (Jævelen som solgte meg den burde fått en real omgang juling)
Har lyst på en ny pc til surfing, musikk, skolebruk osv. Må være en lett pc med god skjerm, god batteritid, og som er rask å få i gang... og som faktisk er verdt prisen.
Har sett på den hvite macbooken fra apple til 8000, og den passer perfekt til hva jeg skal bruke den til.
Hva trenger jeg å kjøpe som ikke følger med den? Kan man laste ned msn til den og skriveprogrammer?
Er den verdt å kjøpe? Og vil ikke ha sarkastiske kommentarer fra windows brukere som ikke har rørt en mac gjennom hele livet sitt.
Vil ha svar fra folk med erfaring gjennom lang tid, og som vet hva de snakker om.
Du har fem års reklamasjonsrett på en PC. Bruk den i stedet for å gi deg og kjøpe ny.
Hallo! Jeg trenger hjelp med å finne ut om Nils Waltersen Aasen. Gi meg alt dere kan finne (ikke wikipedia)....
Jeg pleide å bruke biblioteket flittig. Vi hadde da skolebibliotek på videregående. Og forøvrig, hvorfor ikke opprette en egen tråd?
Hvordan i alle dager er det mulig å misbruke den?