Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Firefox 5 "problem"

NYTT TEMA
Troillan83
Troillan83Innlegg: 4468
01.08.11 06:11

Noen som vet hvordan jeg får tilbake den funksjonen med at når du skriver noe i adressefeltet, så går Firefox automatisk til det første googlesøket den finner?

Altså, skriver man feks "rosenborg ballklub" , så kommer man automatisk til rbk.no osv, istedet for slik det er nå, at man kommer til google-søket.

Denne funksjonen gjorde jeg meg avhengig av i de tidligere versjonene, men etter hva jeg har lest så var det en funksjon som tilhørte "google toolbar", som ikke passer til FF 5. Håper derfor noen smarte folk vet om en work-around for dette? ;)

antigoal
antigoalInnlegg: 1079
01.08.11 10:33

Hei!

Prøv denne guiden.

Troillan83
Troillan83Innlegg: 4468
01.08.11 12:44
antigoal: Hei! Prøv denne guiden.

Nå skjemmes jeg... Så flere plasser at folk anbefalte det der, men tenkte det ikke ble det samme som jeg mente.

Bestemte meg nå for å prøve, og vips, så ar det i orden gitt.. Tusen tusen takk :)

PS! Det gikk hardt på tomlene på hockey-forumet i natt, så det blir tommel på deg når det returnerer ;) hehe

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg