Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Java oppdateringer

NYTT TEMA
mondeodude
mondeodudeInnlegg: 291
25.10.11 17:45

Føler jeg får java oppdateringer flere ganger i uken på pcen.

Trenger bare java til nettbanken.

Er det nødvendig med alle disse oppdateringene?

joaruls_1
joaruls_1Innlegg: 4641
25.10.11 21:09

Du bør absolutt ha nyeste Java-versjon, ja. Jeg har versjon 6, Update 29.

Disse oppdateringene kommer ikke akkurat ukentlig. Til nød månedlig. Det er ikke så veldig ofte den oppdateres. På den annen side: før jeg sjekket versjonsnummeret akkurat nå, trodde jeg nyeste versjon var Update 27. Så det har kommet to oppdateringer som jeg ikke hadde registrert.

script92
script92Innlegg: 1159
25.10.11 22:40

Har den siste uken fått melding som spratt om at jeg trengte å installere java update, 3 ganger denne uken. Kan jo begynne å lure på hva som skjer.

joaruls_1
joaruls_1Innlegg: 4641
25.10.11 22:57

Og du svarte ja på å installere alle tre gangene?

Update 29 ble sluppet 18. oktober.

Update 27 kom 16. august.

Update 28 finnes ikke.

Men uansett skal ikke oppdateringene tulle sånn.

Ellers kan man sjekke i Kontrollpanel - Java - About hvilken versjon man har. Og klikker man på arkfanen Update, kan man kjøre en manuell oppdateringssjekk.

oggen
oggenInnlegg: 2329
25.10.11 23:44

Og er man usikker på hvilken versjon man har er det en smal sak å sjekke det her: How do I test whether Java is working on my computer:

(Innlegget ble redigert 25.10.11 23:44)

OOTSP
OOTSPInnlegg: 6446
26.10.11 18:09
mondeodude: Føler jeg får java oppdateringer flere ganger i uken på pcen. Trenger bare java til nettbanken. Er det nødvendig med alle disse oppdateringene?

Trodde det samme selv før jeg oppdaget at jeg faktisk ikke installerte det en eneste gang, hehe... Så det er nok det samme som skjer til deg også ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg