GarminoInnlegg: 290
Sjekk ut dette programmet, koster 135 kr.
Her er en liste over slike programmer.
Edit: Ser at programmet kan omgås ved å avslutte prossessen i oppgavebehandling, dersom routeren din har mulighet for å blokkere websider ville jeg undersøkt det først.
(Innlegget ble redigert 14.11.11 11:07)
NothingtownInnlegg: 897
mondeodude: Vi har win7 og explorer som nettleser. hvordan kan jeg sperre enkelte nettsider for å prøve å holde unga til leksearbeidet?
Jeg kan hjelpe deg med å sperre nettsidene og gjøre det så grundig at kidsa dine sannsynligvis ikke kommer seg rundt, men jeg mener det er helt feil tilnærming til problemet.
Bruk gulrøtter, ikke nihalet katt.
Edit: å betale for programmer som gjør dette for deg er ren idioti. Dette kan fikses rett i Windows.
Edit2: routeren er også en tåpelig omvei. Routeren er enkel å resette. Windows sin metode er langt langt mer effektiv.
(Innlegget ble redigert 14.11.11 16:05)
NaresaInnlegg: 1411
MalCarne: Fordi han ber om hjelp, og det du skriver hjelper svært lite. Hadde du skrevet fremgangsmåte så hadde det hjulpet.
Vet ikke om du vet dette men. Det finnes mange forskjellige rutere, med mange forskjellige fremgangsmåter.
Vil han gjøre dette via ruteren så trenger han bare lese litt i manualen som fulgte med ruteren.
(Innlegget ble redigert 14.11.11 20:01)
TorottoInnlegg: 3363
Sette sperre i Windows 7.
Det er vel bare for barna og hente ned en Live utgave av Linux og kjøre fra USB?
(Innlegget ble redigert 14.11.11 21:55)