Det har du noe irriterende ja. Plassnummeret får man ikke gjort noe med, og favorittene må man trykke "Mine kanaler" for å bruke, det nytter ikke med tall.
Det går greit for min del, men problemet jeg får er at hvis jeg trykker på "Mine kanaler" så får jeg jo opp listen med kanaler, min er noe a la dette:
NRK
TV2
TV3
TV Norge
Osv. La oss si jeg skal se hva som skjer på TV2 neste dag. Jeg bruker da knappen helt til høyre av fargeknappene på fjernkontrollen. Skal jeg da tilbake 24 igjen, så må man trykke på den gule knappen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg i steden for har trykker på rød knapp helt til venstre....
Hva skjer da? Jo, kanalen jeg sjekker blir slettet som favoritt og forsvinner fra "Mine kanaler". Ikke noe spørsmål om "Vil du virkelig slette kanalen fra favoritter?", nei da, her slettes den tvert.
Det går selvsagt an å legge til TV2 igjen, men da legger den seg helt til slutt av kanalen. Skal jeg ha TV2 som nummer to i rekken, så må jeg faen meg slette samtlige kanaler utenom NRK jeg vil ha først og så legge alle inn på nytt.
DET er tungvint det. Du trykker tilfeldigvis feil en gang, og så må du legge inn 30+ kanaler helt på nytt i den rekkefølgen du vil ha dem. Her burde det gått an å gått inn via internett og sorter kanalene akkurat slik man vil uansett hvilken rekkefølge man har lagt dem i.
Edit: Jeg har for øvrig også PVR-dekoderen for seg, og så et modem, med en splitter der signalene kommer inn, så kanskje TS sine problemer ligger nettopp der. (sånn for å ikke bare være off-topic).