stefan16Innlegg: 2477
Hallais,
Jeg vet ikke hvor mange GB jeg bruker i datatrafikk på en måned via internett hjemme på laptop`en, det er iallfall ikke få. Jeg holder meg unna internett på telefonen sålenge jeg ikke finner gratis løsninger.
Hvorfor skal det i 2012 koste skjorta å bruke internett på telefonen såfremt man ikke har sikra seg et lukerativt abonnement? Betaler 299 for nett hjemme og det blir ikke mye pr MB for å si det sånn! Men såfort man kommer til telefonen og trafikk der så er det så utrolig dyrt i forhold. Why?
Trafikken skal jo bare ut og jeg nekter å tro at det koster så mye ekstra for leverandøren når man tross alt fortsatt er innenfor landets grenser.
Det blir garantert gjort noe med dette i fremtiden, hvorfor ikke bare fikse det nå? :D
(Innlegget ble redigert 07.02.12 23:08)
arzeInnlegg: 2694
stefan16: Hvorfor skal det i 2012 koste skjorta å bruke internett på telefonen såfremt man ikke har sikra seg et lukerativt abonnement?
Hva slags abonnement er det egentlig du har som har så uhorvelig høye datapriser?
Jeg har betalt mindre for internett på mobilen enn jeg har betalt for internett hjemme de siste årene. Dersom du bekymrer deg for kostnadene ved internettbruk på mobiltelefonen i 2012, så har du feil abonnement. Eller operatør.
(Innlegget ble redigert 09.02.12 01:24)
knutsetInnlegg: 3405
stefan16: 2012 koste skjorta å bruke internett på telefonen
Hadde noen godtatt 2 tommers skjerm på jobben eller hjemme, et klart nei, ei heller TV med 2 tommer. Telefonen er noe en snakker i, selvsagt flott at den kan brukes til mye mer som til stadig blir til enda mer. Tele og mobilselskapene sloss nesten om hvor mye denne dingsen kan brukes til.
Går en ute på byen i dag ser det nesten ut som om denne mobilen har førsteprioritet blant alt og alle. Skal en oppnå skikkelig kontakt er det enklere å ringe vedkommende, for hvis en stiller et spørsmål uten telefon så ringer det gjerne til den du har spurt og blir dermed avbrutt.
Kan sterkt anbefale deg og heller bruke laptoppen til internett, du slipper da prisoverraskelser. Korte meldinger, fjernstyring osv. koster svært lite med mobilen.
(Innlegget ble redigert 09.02.12 11:04)