Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trådløst "begrenset tilgang"

NYTT TEMA
Tordenskjold3
Tordenskjold3Innlegg: 12001
14.07.12 14:50

Hei har trådløst nett og sliter med at jeg alltid får "begrenset tilgang" på nettet. Det fikser seg om jeg restarter den trådløse routeren, men det skjer omtrent hvert 5. minutt så det er ikke en god nok løsning.

Har windows 7

D link Air plus G+ Wireless router

OOTSP
OOTSPInnlegg: 6160
14.07.12 15:47

Har vært igjennom akkurat det samme som du nå gjør. Hadde selv Windows 7 og en D-link router (trådløst). Fikk selv hjelp av naboen som ordnet dette for meg, og kan høre med de når jeg møter de senere i dag hva de gjorde.

(Innlegget ble redigert 14.07.12 15:47)

OOTSP
OOTSPInnlegg: 6160
15.07.12 11:51

Ringte nettopp på han nå siden jeg enda ikke har fått snakket med ham og så vidt som han husker, så gikk vi først tilbake på de vanlige standard innstillingene på routeren (default). Og deretter skiftet ip-adressen siden det var noe rot med den ip-adressen jeg da brukte.

Bare test det ut først får å se om det da vil fungere.

(Innlegget ble redigert 15.07.12 11:53)

0gg0
0gg0Innlegg: 10640
15.07.12 18:39
OOTSP: Ringte nettopp på han nå siden jeg enda ikke har fått snakket med ham

Nydelig eksempel på å gå langt for å hjelpe en med-debattant. Tommel om det funket eller ikke.

Tordenskjold3
17.07.12 15:51

Konge, OOTSP. Dette er service på høyt nivå. Får ikke testet det ut før på fredag(er på ferie).

Tordenskjold3
18.08.12 17:03
OOTSP: Ringte nettopp på han nå siden jeg enda ikke har fått snakket med ham og så vidt som han husker, så gikk vi først tilbake på de vanlige standard innstillingene på routeren (default). Og deretter skiftet ip-adressen siden det var noe rot med den ip-adressen jeg da brukte.
Bare test det ut først får å se om det da vil fungere.

Testet og funket! Takk for hjelpen. Vært mye borte så fikk ikke testet før nå.

Klikk for å gå tilbake til toppen