Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Backup

NYTT TEMA
Kanlite
KanliteInnlegg: 795
15.07.12 01:01

Jeg har en dvd ved navn Reinstallation dvd.
Er det mye vits i å gjøre noe mer da, siden jeg allerede har backup/kopier av bilder, dokumenter osv. ?
Fra før har jeg en ISO dvd som jeg har brent vanlig i windiws, og en annen dvd- Image fil, med ei setup fil...
De programmene jeg har, er gratis-programmer, pluss de obligatoriske Dell programmene inkl. McAfee. Alle disse slutter å oppdateres om rundt 14 dager.

Bitterman
BittermanInnlegg: 708
15.07.12 04:47

My staff is a good one

HusebyD
HusebyDInnlegg: 1289
15.07.12 08:36

Om du er sikker på at du har tatt backup av alt det du trenger, er det bare å kjøre på. Kan kanskje være en ide å ta vare på bokmerker ogl. 

Kanlite
15.07.12 12:02

Bokmerker går vel av seg selv? Jeg har ikke antall på bilder, dokumenter osv. Mobilbilder havner gjerne på minnekort, og folderen Bilder. Blir vel endel duplikater, men det er enklest å ordne på pc.
Kontaktene mine blir utfordring kanskje, har ikke gjort slikt før, men får ta den tungvindte måten om det går galt.

gamecrazy
gamecrazyInnlegg: 1846
16.07.12 08:26
Kanlite: Kontaktene mine blir utfordring kanskje, har ikke gjort slikt før, men får ta den tungvindte måten om det går galt.

Fikk min første pc ca 1992-93.Etter å ha måttet formatere x antal disker pga virus/worm,orket jeg til slutt ikke lenger å bruke online mail på min pc og gikk først over til hotmail ca år 2000 og yahoo.no ca 2002.

Har aldri angret siden.Alle mine kontakter ligger jo på yahoo sin server.Har også en gmail konto jeg ikke bruker.

Oric-1
Oric-1Innlegg: 2349
17.07.12 15:12
Kanlite: De programmene jeg har, er gratis-programmer, pluss de obligatoriske Dell programmene inkl. McAfee. Alle disse slutter å oppdateres om rundt 14 dager.

Etterpå kan du bruke Pcdecrapifier til å slette forhåndsinnstallert freeware og så gå til Ninite.com for superenkel innstallasjon av nyttige gratisprogram som antivirus, spotify, utorrent, skype, osv.

Kanlite
17.07.12 17:15

Takk for tips....Disse funket utmerket :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg