Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bestilling fra Multicom.no

NYTT TEMA
eidissen11
eidissen11Innlegg: 1343
24.04.13 18:23

Noen som har erfaring fra Multicom.no? Har lest en del om andre som har opplevd lang leveringstid og krøll med reklamering. Har dere andre erfaringer?
Vurderer å bestille denne fra dem nå, men vil være sikker på at butikken er safe først.

Giantology
GiantologyInnlegg: 6
24.04.13 20:18

Butikken er 100% safe. Kjenner noen som jobber og har jobbet der også :)

PittZ
PittZInnlegg: 1445
24.04.13 23:03

De er nok safe de, men skulle bestille et headset der en gang, som tok fryktelig lang tid... Avbestilte etter 3 ukers venting, og fikk pengene igjen uten problem.

Guarnere2
Guarnere2Innlegg: 3092
25.04.13 12:57

Bestilte en bærbar derfra en gang. Det skulle vise seg å bli det verste jeg har opplevd innenfor netthandel. PC var defekt og det tok 3mnd før jeg satt med en brukandes PC i fanget takket være disse amøbene og infocare.

Støvkost
StøvkostInnlegg: 565
25.04.13 20:32

Jeg kjøpte også en bærbar derfra, men jeg har hatt null problemer. Leveringen var rask også.

amaterasu
amaterasuInnlegg: 9777
25.04.13 22:57

Multicom holder jeg meg langt unna. Sendte inn en PC for reparasjon for litt over et år siden, og de gjorde nøyaktig ingenting med den. Fikk den bare tilbake i posten, uten noen forklaring på hvorfor, og det var åpenbart at det eneste de hadde gjort var å åpne maskinen og skru den sammen igjen. Dette til tross for at jeg hadde garanti. Helt elendig service, på alle måter.

Jeg gadd ikke krangle, siden jeg på det tidspunktet trengte en fungerende PC ganske kjapt. Så jeg fikset problemet selv da jeg tok en sjanse på at strømforsyningen var gåen og kjøpte ny...

engafever
engafeverInnlegg: 16849
26.04.13 09:49

Her er flere erfaringer med Multicom:

http://www.prisguide.no/butikker/multicomno

Dench
DenchInnlegg: 420
26.04.13 17:02

Elkjøp er best :P

eidissen11
27.04.13 12:27

Hørtes jo ikke akkurat veldig positivt ut fra mange dette.. Men når det kommer til tilbakemeldingene på prisguide.no så er det vell naturlig at kanskje 90% av de som opplever dårlig service skriver en tilbakemelding, mens kanskje bare 10% av de som opplever god service skriver. Så satser på at dette går fint. Bestilte på torsdag, og det er forventet at jeg får den neste torsdag den 2. i følge Posten.
Altså en ukes leveringstid med en helg og 1. mai i mellom. 

eidissen11
27.04.13 17:25

Vil absolutt anbefale Multicom nå!
Som sagt, bestilte pcen på torsdag, og fikk den nå i mårrest. Bor nordpå i landet. 

Dimmi
DimmiInnlegg: 7510
21.06.17 15:30

Vil absolutt ikke anbefale Multicom.

Bestilte ny pc derfra nylig.

Fikk en som støyet like mye som den den skulle erstatte.

Brukte angreretten og returnerte varen.

Og når Multicom hadde trukket fra alt de kunne på refunderingen, så sitter jeg igjen med en Office-pakke som da har kostet meg over 4000,-

Aldri mer.

AccountsReceivable
AccountsReceivableInnlegg: 43
21.06.17 17:57

Bestilte en monitor fra Multicom for ca 1,5 år siden, 3 uker senere oppdaget jeg en død pixel - utrolig irriterende og ikke stor nok skade til at det er dekket av reklamasjon. Multicom er sikkert et helt innafor på mye av det de selger, men når det kommer til monitor har jeg etter denne opplevelsen sørget for å handle fra et sted hvor de gir meg en garanti mot dette problemet. Jeg kjøpte senere en monitor fra komplett (stakk innom showroomet deres på rådhusplassen i oslo), der fikk jeg beskjed om at skulle jeg finne en død pixel i løpet at det første året skulle jeg bare komme å få en ny monitor.

petterG
petterGInnlegg: 9297
21.06.17 23:25
Dimmi: Brukte angreretten og returnerte varen. Og når Multicom hadde trukket fra alt de kunne på refunderingen, så sitter jeg igjen med en Office-pakke som da har kostet meg over 4000,-

..

(Innlegget ble redigert 21.06.17 23:26)

Herinacius
HerinaciusInnlegg: 3146
24.06.17 14:00

Ja hva skal man si? Jeg har kun handlet småting på multicom men ble litt stuss på innstillingen der en gang -men bagatellmessig.

Sluttet imidlertid å bruke dem. De er vel en bedriftsleverandør mest kanskje?

Speciale
SpecialeInnlegg: 4988
25.06.17 18:18
Dimmi: Og når Multicom hadde trukket fra alt de kunne på refunderingen, så sitter jeg igjen med en Office-pakke som da har kostet meg over 4000,-

Kan du si hva dette var? Jeg kjøpte en maskin derfra for 2 år siden, som jeg også brukte angreretten på, og fikk tilbake hele kjøpssummen, som lovverket tilsier. 

Hva er det de trakk fra?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg