Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

TV2 sumo tregere enn NRK

NYTT TEMA
elsennerb
elsennerbInnlegg: 68
02.07.16 12:57

Ser fotball-EM på en eldre laptop, det fungerer prikkfritt på NRK (gratis), men på TV2 sumo (koster) hakker/stopper det ofte, i tillegg er billedkvaliteten så som så. Samme erfaring når jeg besøker to venner. VG-TV fungerer enda verre.
En venn sa det skyldtes at laptopen kunne behandle en begrenset mengde data, dvs. ville det hakke mer jo raskere bildet endret seg. Men på NRK fungerer det uansett hva som skjer, så dette virker ikke som en god grunn til problemene jeg opplever. Prøvde nettop å se på Tour De France, men selv når de står rolig før start, hakker det hele tiden.
Finnes det en løsning? Takk.

nometalhorse
nometalhorseInnlegg: 15454
02.07.16 18:31
elsennerb: men på TV2 sumo (koster) hakker/stopper det ofte, i tillegg er billedkvaliteten så som så. Samme erfaring når jeg besøker to venner.
Bitterman
BittermanInnlegg: 1150
02.07.16 20:09

Prøv å bruk firefox som streamer via silverlight plugin. Det funker hos meg. Bare hakking og drit med chrome.

elsennerb
elsennerbInnlegg: 68
03.07.16 01:02
Bitterman: Prøv å bruk firefox som streamer via silverlight plugin. Det funker hos meg. Bare hakking og drit med chrome.

Takk for svar. Ja, det har fungert noenlunde tidligere, men tror TV2 sumo har oppdatert noe nylig, nå hakker og stopper også firefox/silverlight. Helt umulig å se både fotball og sykling.

(Innlegget ble redigert 03.07.16 01:03)

Makatelli
MakatelliInnlegg: 6780
03.07.16 01:07

Jeg ha bestemt meg for å ikke fornye Premier league abonnementet mitt hos Tv2sumo, etter at jeg fikk en epost av dem forleden dag om ar de skal fordoble prisen. Fra 2000 til 4000. Da kan jeg like godt bare streame kamper ulovlig men gratis. 

(Innlegget ble redigert 03.07.16 01:09)

nometalhorse
nometalhorseInnlegg: 15454
06.07.16 22:40
Makatelli: Jeg ha bestemt meg for å ikke fornye Premier league abonnementet mitt hos Tv2sumo

Høres ut som en god ide.

Klagestorm under EM-semi.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg