Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Opplevelsesturer alene•19-åring

NYTT TEMA
Stormfull
StormfullInnlegg: 1
13.11.16 01:05

Hei! Jeg er 19 år og tenker meg ut i den store verden. Målet er en tur til Asia hvor jeg ønsker å besøke flere forskjellige land. Med tanke på at jeg er en fri, ung mann ønsker jeg opplevelser mens jeg fortsatt kan. Jeg ønsker å møte andre eventyrlystne mennesker med samme intuisjon som meg selv. Jeg vil komme nært innpå lokalbefolkninger, som forhåpentligvis vil gjøre at jeg vil få et mer og bedre innsikt i forskjeller fra har og der. 

Det jeg håper er da at noen her kan gi meg gode tips til hvor jeg burde dra? Hva burde jeg gjøre? Hvordan bør jeg gjøre det?

(Innlegget ble redigert 13.11.16 01:06)

gjespe
gjespeInnlegg: 15243
13.11.16 08:14
Stormfull: Det jeg håper er da at noen her kan gi meg gode tips til hvor jeg burde dra? Hva burde jeg gjøre? Hvordan bør jeg gjøre det?

Vel folk er forskjellige - det er vel litt av greia å finne ut av selv hva du liker og vil gjøre.

Hvordan du bør gjøre ting får du svar på når du viser interesse for noe spesielt - med oppsøkende nysgjerrighet og interesse kommer du langt.

Hvor du bør reise er det også like mange svar på som folk her - jeg kunne nevne Thailand - Kambodsja - Vietnam - Malaysia - Indonesia som mine favoritter - men igjen det er din reise - du må tråkke opp stien selv...

God reise !

hillebillys
hillebillysInnlegg: 8983
13.11.16 11:47

Skulle ønske jeg hadde råd til slik på din alder.
Men jeg e rjo ikke i nærheten av og ha råd til slikt i dag engang.

Uansett, kanskje du finner tips her: http://www.backpacker.no/category/18

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg