Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lage dataprogram

NYTT TEMA
Sandbupers
SandbupersInnlegg: 14
14.12.16 14:56

Hei. Jeg skulle så gjerne hatt hjelp til å lage et dataprogram. Er du god på dette og vil hjelpe meg, send meg en melding for mer info! :) 

pusur44017
pusur44017Innlegg: 571
14.12.16 22:00

1. Hvis det virkelig er mulig å sende melding på VGD må noen fortelle meg hvordan. 2. Det er nødvendig at du forteller mer om prosjektet for at personer med eventuell kodekunnskap skal kunne vurdere om de kan gjøre dette eller ikke. 3. Om du ønsker profesjonell hjelp må du betale for det, da kan du like gjerne gå til et firma.

-pusur

jeangabin
jeangabinInnlegg: 24114
16.12.16 14:32
Sandbupers: Hei. Jeg skulle så gjerne hatt hjelp til å lage et dataprogram. Er du god på dette og vil hjelpe meg, send meg en melding for mer info! :)

jeg foreslår upwork.com eller freelancer.com

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 6922
16.12.16 15:40
pusur44017: Hvis det virkelig er mulig å sende melding på VGD må noen fortelle meg hvordan.

Det er mange år siden meldingar blei fjerna på VGD, så det er ikkje mulig.

dyratorium
dyratoriumInnlegg: 955
16.12.16 15:44
InnocentBystander: Det er mange år siden meldingar blei fjerna på VGD, så det er ikkje mulig.

Ble det for mye hets og sjikane  i meldingene? :)

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 6922
16.12.16 15:54
dyratorium: Ble det for mye hets og sjikane  i meldingene? :)

Det blei vel også nemnt at tenesten blei brukt til å formidla aktivitet som er på kant med loven. 

Det er vel slik med tenester der brukarane ikkje klarar å holda seg innafor rammene. Då blir det borte (ref Backstage..)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg