Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Rimelig bærbar datamaskin

NYTT TEMA
Varg
VargInnlegg: 3
07.03.17 19:37

Hei, jeg er en student som ønsker en rimelig bærbar pc som kan brukes til Football manager og studier. Er det noen her som kan hjelpe meg med dette. Det hadde vært ønskelig med en begrunnelse om folk gidder. Jeg har veldig god erfaring med min nåværende Asus, men den sliter med Football manager og batteriet er ødelagt. Lang batteri tid er et pluss, men ikke et "must".

(Innlegget ble redigert 07.03.17 19:42)

Mr.Daddycool
Mr.DaddycoolInnlegg: 4423
10.03.17 17:35
Varg: Hei, jeg er en student som ønsker en rimelig bærbar pc som kan brukes til Football manager og studier. Er det noen her som kan hjelpe meg med dette. Det hadde vært ønskelig med en begrunnelse om folk gidder. Jeg har veldig god erfaring med min nåværende Asus, men den sliter med Football manager og batteriet er ødelagt. Lang batteri tid er et pluss, men ikke et "must".

De fleste moderne pc idag kjører vel lett det spillet der, om du er i tvil kjør en pc med en rimelig hurtig prosessor så går det helt greit. Det er ikke akkurat store spesifikasjoner du etterspør.

silas
silasInnlegg: 18372
11.03.17 09:35
Varg: Hei, jeg er en student som ønsker en rimelig bærbar pc

Hva er maksprisen?

Kjappfot1917
Kjappfot1917Innlegg: 10620
11.03.17 15:02
Varg: Hei, jeg er en student som ønsker en rimelig bærbar pc som kan brukes til Football manager og studier. Er det noen her som kan hjelpe meg med dette. Det hadde vært ønskelig med en begrunnelse om folk gidder.

Sjekk brukt mac. Vesentlig bedre holdbarthet både på batteri og hardware enn i tilsvarende priset pc. Du får deg en bra 2011-2012 modell med SSD HD, 8/16 Giga RAM med mulighet for å sette i så stor harddisk du vil til 4-5000. Bedre alternativ enn å kjøpe en ny pc i min mening