Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lyden blir plutselig høy når jeg hører på musikk

NYTT TEMA
Chelsea-guy93
Chelsea-guy93Innlegg: 3300
12.03.17 21:46

Har slitt lenge med at lyden plutselig blir høy. For å få lyden tilbake til normal nivå må jeg skru lyden et hakk opp eller ned. Jeg får dette problemet når jeg f.eks setter en YT-video på pause, for å så trykke play. Lyden er som regel veldig høy når jeg setter på en Youtube-video eller en sang på Spotify.

Jeg har søkt på problemet på nettet, og det er visstnok flere som har slitt med dette etter å ha oppdatert til Windows 10. Det var flere forslag på hva man kunne prøve, men ingen av forslagene fungerer for meg. Det sto at man kunne prøve å oppdatere lyd-driveren, men den var allerede oppdatert. Har også forsøkt å reinstallere drivere.

Et annet forslag gikk ut på å trykke på Høyttalere>Forberedelser og krysse av på "deaktiver alle forberedelser". Dette fungerte for mange, men jeg har ikke alternativet "deaktiver alle forberedelser" inne på egenskaper for høytalere.

Noen som har dette problemet? Bruker en ASUS.

madigan
madiganInnlegg: 9219
13.03.17 12:01

Regner med at du bruker windows,Har du konfigurert lyden?

Høyreklikk på høytalersymbolet nederst til høyre,velg avspillingssenter,følg step by step,og klikk bruk og ok,da lagrer du konfigureringen.

Skal du bruke pc'n til å ta opp lyd,må du gjøre det samme,da velger du innspillingssenter:))

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg