Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Et tips og et spørsmål

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1128
11.07.17 20:38

TIPS : Hvis du skal laste ned og lagre på PCen videoer fra Instagram og/eller Facebook, så har jeg en utvidelse som passer. Det er : Video Downloader Prime, men bare hvis du bruker nettleseren Opera. Men det fins sikkert noen tilsvarende utvidelse i andre nettlesere. Du åpner bare den eller de videoene du skal laste ned og klikker på Video Downloader Prime ikonet, og her finner du alle aktuelle klipp som du kan laster ned.

SPØRSMÅL : Jeg har en Lenovo G510 laptop med Windows 10, ca 5 år gammel. Når jeg starter opp må jeg løfte opp skjermen. Men det er slik at jeg må rikke den litt frem og tilbake, for skjermen er svart enkelte plasser. Jeg beveger den litt til da slik at den lyser som den skal. Og står den slik, så er alt i orden. Vet ikke om feilen kan ligge i f.eks. skjermkortet eller...? Det går kanskje an å foreta en slags oppdatering e.l. av noe slag ?

petterG
petterGInnlegg: 9243
11.07.17 22:36

Da er det nok kabelen mellom selve PC'n og skjermen som er løs/ødelagt.

Faquarl
FaquarlInnlegg: 10414
12.07.17 00:08

Pcen din er 5 år gammel.

Kjøp ny.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg