Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lydløs laptop, hvor er vi?

NYTT TEMA
Skyracer
SkyracerInnlegg: 4
12.07.17 16:28

Jeg kan ikke fordra å ha noen som helst susing eller during fra noen vifte mens jeg jobber på pc'en. Derfor har jeg lenge gledet meg over min selvbygde mini-PC som er - akkurat, vifteløs! Nå har mine behov endret seg og jeg er på jakt etter en like stille bærbar PC. Så hva har skjedd de årene som har gått siden jeg sist jaktet på den "perfekte" PC'en?

Vil ha: Lett, slank, maks 1,5 kg. Rask, Min. 8Gb minne, SD min. 256Gb. Gjerne touch-skjerm. Refleksfri. 

Har sett litt på Surface Pro 4, noen som har noen erfaringer? Er det bare m-prosessorer som er uten vifte?

Håper noen har noen gode "options" til meg :D Takk!

kansas00
kansas00Innlegg: 18667
12.07.17 17:39
Skyracer: Håper noen har noen gode "options" til meg :D Takk!

Kjøp deg hodetelefoner med noise-canceling... Så velger du akkurat den pcen som måtte passe deg uansett hvor mye vifta måtte bråke.

Skyracer
12.07.17 18:18
kansas00: Kjøp deg hodetelefoner med noise-canceling... Så velger du akkurat den pcen som måtte passe deg uansett hvor mye vifta måtte bråke.

Slike har jeg! Bose QC25, de er helt konge..! Og ja da hører man faktisk ikke viftestøy. 

Men... jeg vil likevel kjøpe en laptop der jeg slipper å sitte med headset ;-)

filesnisk
filesniskInnlegg: 857
12.07.17 21:22

Surface Pro 3 er i hvert fall veldig lydløs, med en fantastisk skjerm. 

Skyracer
13.07.17 19:58
filesnisk: Surface Pro 3

Ah, sier du det! Bedre enn 4? Har det noe å si hvilken prosessor man velger?

Niklasabj
NiklasabjInnlegg: 2059
15.07.17 15:34

Jeg har en Acer Swift 3. Hører ikke at viften går

filesnisk
filesniskInnlegg: 857
15.07.17 23:08

Vil tro at Surface Pro 4 er like lydløs. Usikker vedr prosessor.

Skyracer
21.07.17 16:52

Hva med Lenovo Yoga 900s med m7 prosessor? Vifteløs og nettbrett i samme slengen! For godt til å være sant..?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg