Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bra streamingtjenester på sport?

NYTT TEMA
Sprinkles
SprinklesInnlegg: 21
17.08.17 03:32

Jeg lurer på om andre kan dele litt erfaringer og gi litt råd på mulige streamingløsninger.

Tenker spesifikt på sport,da veldig bestemt fotball som La liga,t Serie A,Ligue 1,Premier League;med andre ord internasjonal toppfotball.Hva er beste løsning for å streame dette til en pris som er forsvarlig??Fra før har jeg vanlig Viaplay og jeg har hatt i 6mnd frem til nå i sommer den totalpakka dems og sett plenty med kamper der men jeg gikk ned til vanlig pakke for å spare litt penger nå i sommer.Bør jeg gå for en oppgradering der igjen eller teste ut noe annet?Sumo sin skjer ikke da de ikke har spansk fotball etc...

Har lest meg opp litt på en tjeneste som her 123uk go eller noe sånn for har prøvd å få sett sky sports på nett men selv med bruker og nedlasting av egen desktop til sky sports går det ikke men heldigvis har jeg ikke betalt noe.

Denne 123uk go siden tilbyr ulike måter å koble seg opp til å få sett sky sitt tilbud i Norge eller hvor man vil står det.Løsningen jeg tror er rett for meg er den Sky+go software vpn der jeg skal få tilgang til plenty av kanaler online for ja nokså rimelig.

Rare er at det er først alt mulig men seinere velger jeg kun sky sports og da er det likevel 17.99 euro eller pund men mulig det er rimelig for bra tilgang på sport?

Jeg er ennå usikker på forskjellen mellom euro og pund tegnet men har sjekket differansen og den er så lav at det er det samme.Men likevel sure penger å ut med om dette byr på noen skjær i sjøen.Og en ting jeg er skeptisk til er det med at man tilbys en egen britisk ipn adresse for at siden skal tro man er i UK.Nå er det siden selv som sier dette så sikkert lov men kan det lage krøll med den opprinnelige norske ipn-adressen min?Hva om pcen tror at den er permanent i uk?Jeg pleier ikke å "jukse" sånn så derfor jeg lurer.......Tar imot andre tips til streaming av sport oxo,spesielt de nevnt over og fint om det er billigere enn viaplay sin selv om jeg aktiverer det igjen om jeg ikke finner noe annet.

På forhånd takk!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg