Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Facebook - spørsmål.

NYTT TEMA
MagnusKvitsau
MagnusKvitsauInnlegg: 67
12.09.17 11:53

Spm: Hvis jeg legger inn en kommentar på en annen FB-side enn min egen, har jeg mulighet for å skjule denne kommentaren for de på vennelista?

(Eksempelvis har jeg sett en på vennlista stille et spørsmål til en bank og dette kommer på min startside. Mulig jeg har vært på denne bankens side en gang i tiden, men det er flere tilfeller

). 

madigan
madiganInnlegg: 9236
12.09.17 22:18

Det du egentlig spør om er om man kan poste noe på FB uten å ha profil svaret er = nei,alle som er på FB må en eller annen form for Profil,ellers kommer man ikke inn,eller får postet noe som helst:))

(Innlegget ble redigert 12.09.17 22:19)

Bitterman
BittermanInnlegg: 1142
13.09.17 14:40
madigan: Det du egentlig spør om er om man kan poste noe på FB uten å ha profil svaret er = nei,alle som er på FB må en eller annen form for Profil,ellers kommer man ikke inn,eller får postet noe som helst:))

Det han faktisk og egentlig spør om er; "Hvis jeg legger inn en kommentar på en annen FB-side enn min egen, har jeg mulighet for å skjule denne kommentaren for de på vennelista?".

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9133
14.09.17 13:58
MagnusKvitsau: Hvis jeg legger inn en kommentar på en annen FB-side enn min egen, har jeg mulighet for å skjule denne kommentaren for de på vennelista?

Så vidt jeg kan se, det du kan gjøre er og sette innlegget til att venner kan svare på det, event venners venner, eller "globalt"

Så vidt jeg kan se så kan du da ikke sperre att dine venner ser ting du spør om på en side.

Eneste er ting du skriver inne på lukkete grupper.

Men mulig du kan plassere venner i div grupper på vennelisten din, og der bestemme hvilken gruppe som kan se hva. Dette har jeg aldri testet ut.

Melli
MelliInnlegg: 52
28.10.17 15:16

Jeg har Facebook spørsmål, fant ingen bedre tråd å stille mine spørsmål. Håper noen kan hjelpe meg! :)

Den 10.11.16 fikk jeg en epost fra Facebook om at passordet mitt var blitt endret. Fra samme enhet som jeg har. Men annen ip adresse enn min egen.

Den 24.12.16 fikk jeg enda en epost fra Facebook om at passordet mitt var blitt endret. Igjen fra samme enhet som jeg har. Men en annen ip adresse igjen (ikke lik den forrige).

Jeg sjekker sjeldent den epost adressen knyttet til Facebook. Ser at det er dumt av meg nå selvfølgelig. Men jeg har selv byttet passord etter disse hendelsene, får fint logget på i dag. Kan det da være en feil fra Facebook sin side, siden jeg får logget på med mitt passord i dag? 

Hva er det verste som kan skje om noen har klart å logge seg på min Facebook? Hva får man ut av det?

Om jeg deaktiverer min Facebook profil, blir alt av innlegg jeg har skrevet på andre sider slettet da?

Hadde blitt kjempe om noen kunne gjort meg klokere ;) Takk!

petterG
petterGInnlegg: 9361
28.10.17 15:38
Melli: Om jeg deaktiverer min Facebook profil, blir alt av innlegg jeg har skrevet på andre sider slettet da?

Nei, ingenting blir slettet.

Melli
MelliInnlegg: 52
30.10.17 00:37

Takk petterG for svar :)

Hvis jeg sletter Facebook profilen for godt, vil det da være det samme, at det jeg har skrevet hos andre forblir der? Har sjekket infoen på hjelpesidene på face, men klarer ikke finne ut av akkurat dette..

petterG
petterGInnlegg: 9361
30.10.17 00:44
Melli: Hvis jeg sletter Facebook profilen for godt, vil det da være det samme, at det jeg har skrevet hos andre forblir der? Har sjekket infoen på hjelpesidene på face, men klarer ikke finne ut av akkurat dette..

Så vidt jeg vet vil alt du har skrevet på andres vegg bli der til evig tid...

Bitterman
BittermanInnlegg: 1142
09.11.17 23:50
petterG: Så vidt jeg vet vil alt du har skrevet på andres vegg bli der til evig tid...

Det er i og for seg bra, på mange måter, i alle fall en god stund

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg