Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bussrute

NYTT TEMA
alexandersjefen
alexandersjefenInnlegg: 66
21.09.17 11:25

Hei jeg bare lurer på hva som skjer om du sitter i bussen selv etter at bussen er ferdig med å kjøre bussruten sin?

petterG
petterGInnlegg: 9316
21.09.17 13:40

Det mest vanlige er nakkeskudd, men noen praktiserer også livsvarig fengsel.

alexandersjefen
alexandersjefenInnlegg: 66
21.09.17 15:24

Okei kan jeg få seriøse svar, og ikke bare piss

Torotto
TorottoInnlegg: 11718
21.09.17 18:05

Spørsmålet er om hvilken type bus det er?

Databus er vel stort sett det man svarer på i emnefeltet. 

Så da kan du vel heller ta dette trafikale spørsmål i samferdsel. 

(Innlegget ble redigert 21.09.17 18:06)

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 2772
22.09.17 06:28
alexandersjefen: Hei jeg bare lurer på hva som skjer om du sitter i bussen selv etter at bussen er ferdig med å kjøre bussruten sin?

Da kan du vel gå hjem, så sant du er ferdig med skiftet som buss-sjåfør?

pfrog567
pfrog567Innlegg: 8752
22.09.17 08:57
alexandersjefen: Hei jeg bare lurer på hva som skjer om du sitter i bussen selv etter at bussen er ferdig med å kjøre bussruten sin?

Du kan da bare prøve. Men hva er vitsen? Bussjåføren ber deg nok bare pent om å forlate bussen.

gorrart
gorrartInnlegg: 1753
23.09.17 00:44

Det har jeg prøvd.
Jeg sovna og ble med til endeholdeplassen.
Da kom bussjåføren og sparka meg på leggen og ba meg om å gå hjem...

tenker-selv
tenker-selvInnlegg: 7288
23.09.17 15:48

I følge en dårlig grøsser der stedet var undergrunnsbanen i New York blir du en del av dagens offer til kannebalistiske monstre.

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13358
24.09.17 14:20
gorrart: Det har jeg prøvd.
Jeg sovna og ble med til endeholdeplassen.

Jeg også. Ingen som vekket meg og jeg ble med bussen tilbake dit den kom fra.

William_S3
William_S3Innlegg: 3623
24.09.17 20:44

Tja rutebusser i Oslo så skjer det nokså lite om ikke bussen tas ut av trafikk da kan du fint sitte på flere turer. Litt som å ta tbanen. Ekspressbusser vil jeg nok tro du pent blir bedt om å forlate bussen. 

fedda1
fedda1Innlegg: 5886
26.09.17 01:53

Lurer du sånn generelt eller har du tenkt hva som skjer OM du blir med til endestoppet?

Om du skal til endestoppet er saken grei;Du går av der du skal.

Om du har sovnet eller av andre grunner har fulgt med bussen for langt, kan du spørre sjåføren om å sitte på tilbake - nærmest mulig der du egentlig skulle gått av eller til nærmeste sted for korrespondanse til - dét stedet. Eller, om sjåføren 'mønstrer av' og kjører en helt annen vei, kan du spørre om sjåføren om enten å ringe etter en drosje eller spørre om å sitte på til et sted der du kan få en drosje ifra.

Som ung og sommers tid og med kjekt selskap, gikk vi bare ut&av og nøt - sommernatten så godt vi bare klarte. Til morgenrutene startet.

(Innlegget ble redigert 26.09.17 01:58)

tinnyme
tinnymeInnlegg: 10504
26.09.17 09:05
alexandersjefen: Okei kan jeg få seriøse svar, og ikke bare piss

Spørsmålet er da heller ikke spesielt "seriøst". 

Du kan da ikke forvente svar på "hva som skjer" mht trivielle hendelser som dette. 

Hvem i alle dager skulle kunne fortelle deg det, en spåkone kanskje?

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 41937
28.09.17 12:49
Torotto: Databus er vel stort sett det man svarer på i emnefeltet.

Så lenge det dreier seg om en rutebuss, er det nok heller snakk om en adressebuss...

Mvh

BE

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 41937
28.09.17 12:51

Du kan bli utvasket...

Mvh

BE

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg