Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Endre passord på VGD

NYTT TEMA
clooney
clooneyInnlegg: 1591
11.01.18 14:45

Har i dag SPID-pålogging på VGD. Det er ikke særlig praktisk når vi er flere som deler et abonnement på VG+ og Aftenposten digital, og dermed logger inn på min bruker/e-postadresse knyttet til SPID. Så hvordan kan jeg sette et annet passord på VGD enn SPID-passordet, for å beskytte min bruker på forumet?

JackNapier
JackNapierInnlegg: 1261
11.01.18 22:58

Du kan ikke ha to forskjellige passord på samme brukerinnlogging, det er jo elementært.

clooney
clooneyInnlegg: 1591
12.01.18 07:23
JackNapier: Du kan ikke ha to forskjellige passord på samme brukerinnlogging, det er jo elementært.

Det vet jeg jo. Spørmålet var kanskje feil stilt. Jeg ønsker å logge på utenom SPID. Altså ha en bruker knyttet til min e-postadresse som ikke er i SPID-systemet.

petterG
petterGInnlegg: 9419
12.01.18 08:35

Det er nok ikke mulig slik det er satt opp i dag. Men jeg er enig med deg at det burde finnes alternativer. SPID gir jo tilgang til ulike nettaviser, VGD og Finn på samme innlogging - slett ikke bra om man skulle glemme å logge seg ut på en "public" PC.

JackNapier
JackNapierInnlegg: 1261
12.01.18 09:56

Du kan alltids lage en ny konto, men du kan ikke skille ut VGD-kontoen din fra SPID.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg