Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

flash player krasjer på facebook

NYTT TEMA
koliostro
koliostroInnlegg: 55
13.11.11 17:17

Hver gang jeg spiller på Facebook (Backyard monster) så krasjer Adobe Flash playeren. Har aldri hatt det problemet før og nå skjer det hver gang jeg spiller.

Litt mer detaljer------ Backyard Monster er bare ett lite tidsfordriv spill på facebook der du bygger byggninger som samler inn forskjelige ting(tre,stein.goo og putty) forsvarer bygninger og bygge monstere som du angripe andre på nett med.               Når eg er inne i spillet og samler resourcer eller andre ting går det helt fint men nå har det kommet en slags angreps bølge av forskjelige datastyrte monstere der det kommer 30 angrepsbølger som du selv styrer når de skal komme, de første 26 gikk fint men nå kommer det ennå mer monster og flashplayeren hakker og etter ett par sekunder så for eg beskjed at Playeren har krasjet.

Har oppdatere adobe reader, adobe flash player, adobe shockwave og adobe air, har også oppdatert skjermkorte og har også prøvd å kjøre det på Opera, Firefox og explorer. men det krasjer fremdeles.   Har også sendt inn krasjloggen men ingenting svar.

Er det noen som kan hjelpe så hadde det vært fint. Takk 

lillegutt_80
lillegutt_80Innlegg: 2346
15.11.11 00:24
koliostro: Hver gang jeg spiller på Facebook (Backyard monster) så krasjer Adobe Flash playeren. Har aldri hatt det problemet før og nå skjer det hver gang jeg spiller. Litt mer detaljer------ Backyard Monster er bare ett lite tidsfordriv spill på facebook der du bygger byggninger som samler inn forskjelige ting(tre,stein.goo og putty) forsvarer bygninger og bygge monstere som du angripe andre på nett med. Når eg er inne i spillet og samler resourcer eller andre ting går det helt fint men nå har det kommet en slags angreps bølge av forskjelige datastyrte monstere der det kommer 30 angrepsbølger som du selv styrer når de skal komme, de første 26 gikk fint men nå kommer det ennå mer monster og flashplayeren hakker og etter ett par sekunder så for eg beskjed at Playeren har krasjet. Har oppdatere adobe reader, adobe flash player, adobe shockwave og adobe air, har også oppdatert skjermkorte og har også prøvd å kjøre det på Opera, Firefox og explorer. men det krasjer fremdeles. Har også sendt inn krasjloggen men ingenting svar. Er det noen som kan hjelpe så hadde det vært fint. Takk

Nå er jeg ingen ekspert på området. Men har du prøvd å kjøre programmet i Google Chrome nettleser, og se om du får samme problemet der?

Eventuelt kan du kanskje prøve å avinstallere hele flash player fra programmer, og re-installere det på nytt når du får feilmelding/krasjmelding, og se om dette eventuelt kan funke...

(Innlegget ble redigert 15.11.11 00:29)

koliostro
koliostroInnlegg: 55
16.11.11 15:09
lillegutt_80: Google Chrome

Ha seriøst, det funke helt fint i goggle chrome.  Etter eg prøvde de 3 andre først så tenkte  eg at det var noe galt på min pc så eg gadd ikje å prøve noen flere, men nå funke det heilt fint med chrome.

Takk for tipse Lillegutt 80

(Innlegget ble redigert 16.11.11 15:09)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg