Hei!
Klarte dessverre og få en eller flere trojanere på PC'en min her forleden, og nå sliter jeg veldig med å bli kvitt de.
Jeg hadde opprinneling Symantec Endpoint protection innstallert på PC'en og denne rapportere og rappoerer fortsatt om følgende trojanere:
Trojan.Gen.2
Trojan.Zeroaccess.B
Trojan.Gen
Det virker ikke som den klarer og kvitte seg med trojanerne, men putter dem heller i karantene hele tiden. Og trojanere driver og kloner seg selv ser det ut som siden de popper opp hele tiden.
En venn av meg anbefalte da og prøve Avira Antivirus, jeg lastet ned dette og kjørte et fullscan. Avira fant ingen av de samme trojanere som Symantec rapporterer om, men forteller om en ny trojaner som heter:
W32\Patched.UB - Den klarer heller ikke og kvitte seg med denne.
Så det endte opp med at jeg lastet ned SpyHunter, som både scanner og kvitter seg med alt dritt den måtte finne. Denne endte også opp med og finne noe helt annet enn de 2 andre programmene. Denne fant nemlig en tracking cookie, dessverre fikk jeg ikke brukt det tilbudet som fulgte med og kvitte meg med disse programmene siden da måtte jeg slenge ut med en god del penger.
Så kort oppsumert er problemet mitt følgende: Jeg har 3 ulike programmer som alle forteller om 3 ulike problemer. Jeg aner ikke hvem av dem jeg skal stole på eller hvordan jeg skal bli kvitt noen av dem.