Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Problem med Chrome

NYTT TEMA
EoB
EoBInnlegg: 1652
25.06.15 22:13

Heisann.

Fikk akkurat PCen min hjem fra reparasjon, en Acer Aspire med windows 8. Installerte Chrome som seg hør og bør, men opplever en sært problem. Chrome har en lei tendens til å crashe, og gjør det garantert i løpet av 10 minutter. Konsekvensen er at jeg ikke lengre får tilgang til internett. Ikonet for nettverk viser at jeg har tilgang til nettverket mitt, og troubleshooting klarer ikke å avdekke noen problemer. Men jeg får altså ikke til å åpne nettsider. Det skal sies at jeg forsøker å åpne nettsider med Firefox etter at Chrome crasher, fordi Chrome lar seg av en eller annen grunn ikke åpne etter en crash. Nettverket fungerer dog utmerket på andre enheter.

Nok en rar greie er at etter en crash vil oppgavebehandling vise rundt 10 Chrome-prosesser. Disse avslutter jeg, men det står alltid igjen en som ikke lar seg lukke. Uansett hva jeg gjør fortsetter denne prosessen å gå.

Noen som har et snev av peiling på hva problemet er? Har forsøkt å avinstalllere Chrome, men dette fungerer heller ikke=(

callofduty
callofdutyInnlegg: 6948
26.06.15 00:24

Har også et lignende problem som deg. Eksakt samme pc, og også tilbake fra reparasjon. Den har en lei tendens til å enten henge seg opp eller kun at siden (Chrome) stopper opp helt og "loader" når jeg driver og surfer på nettet..

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9141
26.06.15 09:18

Chrome vil ikke la seg avinstallere når ett vindu er åpent.

Har du forsøkt og slå av maskinen? altså slå av ikke bare hvile eller dvale modus. Og så slå på etter noen minutter, for der etter avinstallere chrome

Men egentlig er vel dette reklamasjon på service?
Poenget med service er vel att maskinen skal funke riktig etterpå vel?

_Dial_Square_
_Dial_Square_Innlegg: 21193
26.06.15 12:37
EoB: Heisann. Fikk akkurat PCen min hjem fra reparasjon, en Acer Aspire med windows 8. Installerte Chrome som seg hør og bør, men opplever en sært problem. Chrome har en lei tendens til å crashe, og gjør det garantert i løpet av 10 minutter. Konsekvensen er at jeg ikke lengre får tilgang til internett. Ikonet for nettverk viser at jeg har tilgang til nettverket mitt, og troubleshooting klarer ikke å avdekke noen problemer.

Mitt tips til deg er å ta å formater harddisken på nytt ! Ta backup av alt du har selvfølgelig. Det tar mye mindre tid enn å lete etter bugs i programvare på pcn din.

Eventuelt ta en gjenoppretting til et punkt før problemene startet.

Windows Refresh , Få opp høyre Fanemeny , velg Innstillinger , Nederst Endre Pc instillinger > Gjenopprettning : Forny Pcen uten å påvirke filene.

(Innlegget ble redigert 26.06.15 12:42)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg