Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Spotifyproblemer.

NYTT TEMA
BalderGalland
BalderGallandInnlegg: 552
20.11.16 19:32

Hei, har problemer med at Spotify kræsjer ved oppstart av programmet. Jeg får startet det noen ganger, og da holder det i ca. en time. Jeg får ingen feilmelding, og jeg har prøvd mange fixes av de jeg finner hvis jeg googler problemet. Jeg har t.o.m. prøvd å installere Spotify på en annen partisjon, og da holder det seg til neste oppdatering, og så er det samme problemet i gang igjen. Jeg har sjekket maskina med ESET, og ikke funnet et eneste virus eller orm. Har også rensket registret grundig. Fortsatt ingen bedring. Er det noen som har vært borti samme problem og har en løsning? På forhånd takk.

pathor
pathorInnlegg: 8
23.11.16 11:25

Hei,
ikke så veldig mye å gå etter her, så det enkleste vil være å sjekke hendelsesloggen for å se etter åpenbare feil rundt tidspunktet spotify krasjer. Kan være den indikerer system eller hardware problemer. Ellers ville jeg forsøkt med systemgjennoppretting tilbake til en dato som du vet alt var ok. Vet ikke hvor lenge du har hatt problemet eller hvor lenge du har hatt maskinen, så mulig det beste er å reinstallere hele operativsystemet på nytt.

Håper det var litt hjelp I dette.

(Innlegget ble redigert 23.11.16 11:25)

CapoConsigliere
CapoConsigliereInnlegg: 12022
04.12.16 17:09

Det høres ut som du har fått noe skit.
Det enkleste å formatere og starte opp på nytt.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg