Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skrive på ipad

NYTT TEMA
politikk
politikkInnlegg: 20746
05.12.16 17:43

håper noen ser hva jeg skriver og at det går bra. For nå skriver jeg i blinde. Dvs...skrivefeltet vil ikke flytte seg over tastaturfeltet som tidligere. Hva er galt .

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9141
05.12.16 18:32

Høres helt normalt ut.

Samme på konas ipad, nåværende iphone 6pluss, den forje iphone 5, og den gamle iphone 4 

Men mac air har ikke dette problemet, der funker ikke vgd i det hele tatt.

politikk
06.12.16 12:01

Hillebillys : har hatt ipad i flere år og første gamg jeg har opplevd oroblemet. Samme også oå andre sider og funksjoner så det ser ut til at scrollefunksjon er blitt borte ved skriving. Kan ellers flytte opp og ned hvis ikke tastatur er i funksjon. Ps skriver fremdeles i blinde så dog kan ikke redigere. Bare og håpe at dette blir lesbart.

politikk
06.12.16 17:27

Hillebillys : har prøvd oppdatering også og det hjelper hheller ikke.mellomrommet nedenfor tastayuur er akkurat stort nok til det røde send feltet. Hvorfor kan tekst skyves n/ skjermbilde skyves ned og ikke opp ?

politikk
07.12.16 22:41

Hillebillys : problemet lot seg løse med og nullstille alle innstillinger. Tydeligvis finnes en funksjon på tastaturet eller en utilsiktet bugs som kan låse scrollefunksjonen oppover mens tastatur er i bruk.

nyttig og vite for andre som får samme problemet !

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg