Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Komponenter

NYTT TEMA
Busus
BususInnlegg: 568
24.12.16 15:55

Noen som vet om butikker i Oslo som selger de minste komponentene enkeltvis til kortene som er i PC-er og laptoper etc.? Kom i skade for å ødelegge et lite klips som holder en kabel fast på et hovedkort.

(Innlegget ble redigert 24.12.16 15:55)

hillebillys
hillebillysInnlegg: 8702
25.12.16 08:02

er vel bare nettbasserte, og dermed selger typisk 100 pk.
mulig dem og kun selger til bedrifter.

Men du kan sjekke www.elfadistrelec.no Men mange jeg kjenner syntes det er vanskelig og finne ting en ikke vet eksakt navn på hos dem. Og som sagt, tviler på dem selger stk

petterG
petterGInnlegg: 9135
25.12.16 09:55

Stikk innom et verksted(type radio & elektronikk) og spør pent om du kan få kjøpe!

hillebillys
hillebillysInnlegg: 8702
25.12.16 10:01

Da når PetterG kom med så lurt forslag.

Så har du vel Eltek på/ved bryn, og det er vel ett verksted for Sony på Ryen området om jeg ikke tar feil.

Og så har du dem på Alnabru området, hva het dem igjen, som blant annet fikser for HP og kjører ut dekodere for Viasat...

Bitterman
BittermanInnlegg: 1045
01.01.17 22:28

Varmlimspistol går vel an som en nødløsning hvis du ikke finner klips.

Busus
BususInnlegg: 568
02.01.17 05:56
Bitterman: Varmlimspistol går vel an som en nødløsning hvis du ikke finner klips.

Har du søkt hjelp eller? Jeg fikk hjelp hos EET Nordic AS.

Bitterman
BittermanInnlegg: 1045
02.01.17 12:11
Busus: Har du søkt hjelp eller? Jeg fikk hjelp hos EET Nordic AS.

Neia, bare brukte det mye i gamle dager når vi mekka pc'er for bedrifter.

Da var det viktig for dem at ingen kabler skulle løsne ved risting og sånn, så da brukte vi mye lim for å feste kabler :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg