Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Klipp på YouTube som skulle løse W. Update problem

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1111
18.03.17 08:55

Jeg fant et klipp på YouTube som skulle løse mitt problem med Windows Update - error KB2267602.  Skjønner ikke helt klippet. Jeg forstår det slik at jeg skal slå av brannmuren og deretter oppdatere Windows Defender, og starte PCen på nytt. Men vet ikke om det er det riktige, ihvertfall så løste det ikke problemet. Noen som skjønner klippet bedre ?

Klippet på YouTube er : Solved / FIXED - Windows 10 Defender Update ERROR - KB2267602 Error 0x80070643

nometalhorse
nometalhorseInnlegg: 14999
18.03.17 12:54
merterje: Jeg fant et klipp på YouTube som skulle løse mitt problem med Windows Update - error KB2267602.  Skjønner ikke helt klippet. Jeg forstår det slik at jeg skal slå av brannmuren og deretter oppdatere Windows Defender, og starte PCen på nytt. Men vet ikke om det er det riktige, ihvertfall så løste det ikke problemet. Noen som skjønner klippet bedre ?

Ja, du fant du fant, men skjønner ingen ting.

Er det noe rart du hele tiden får problemer. Du finner ting på nettet som du ikke forstår, og så gjør det det likevel.

Enten innstillinger, eller å laste ned programmer du ikke trenger.

merterje
merterjeInnlegg: 1111
18.03.17 15:26

jeg fant hvordan oppdatere til siste versjon av Windows 10 på nettet, kanskje det endrer saken.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg