Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Musepeker låser seg

NYTT TEMA
Hansaguden
HansagudenInnlegg: 4001
16.06.17 08:55

Er det noen her inne som kan svare på hva som er årsaken til at musepekeren låser seg når jeg skrur på printeren?

Prøver å generere utskriften før jeg skrur på printeren, men da skrives det bare ut et ark med feilmelding:

EVRY 404 Not Found 

Faquarl
FaquarlInnlegg: 10790
20.06.17 00:00

Er begge tilkoblet USB?

Hansaguden
20.06.17 08:57
Faquarl: Er begge tilkoblet USB?

Musepekeren er trådløs.

Uansett så er det i orden nå. Jeg kjørte et program som heter Reimage Repair. I tillegg koblet jeg av og på både strøm og USB på printeren. Usikker på hva det var som hjalp.

broren_til_noen
broren_til_noenInnlegg: 19010
20.06.17 08:58
Hansaguden: Er det noen her inne som kan svare på hva som er årsaken til at musepekeren låser seg når jeg skrur på printeren?

Kanskje den synes det du skal skrive ut bare er tull og stopper deg av rein godhet?

Hansaguden
20.06.17 09:15

Du verden. Trodde ikke du hadde humoristisk sans broderen.

Problemet er imidlertid løst, så dine antagelser stemte ikke, om den da ikke stopper igjen når jeg skal skrive ut innlegget ditt, for da stemmer jo din antagelse.:)

broren_til_noen
broren_til_noenInnlegg: 19010
20.06.17 09:20
Hansaguden: om den da ikke stopper igjen når jeg skal skrive ut innlegget ditt

Blir det ikke veldig mye papir å holde styr på om du skriver ut alle innleggene på VGD?

Hansaguden
20.06.17 09:23

Det holder vel nå?

Printeren går så det suser, så du får nå konsentrere deg om ulvejakta.

Faquarl
FaquarlInnlegg: 10790
20.06.17 17:30
Hansaguden: Musepekeren er trådløs.

Bluetooth med andre ord? 

Vanligvis har de trådløse en liten usbpinne ala den nede til høyre.

fargerik
fargerikInnlegg: 44248
24.06.17 22:15

Musa til den nye laptopen min er en trådløs mus med USB-dongle.

Den slår seg av etter en tid når maskinen står ubrukt, og må slåes på igjen med et trykk på venstre museknapp. Det er kanskje for å spare batteri?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg