Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Office 365 - Problemer med Outlook

NYTT TEMA
LSH
LSHInnlegg: 2
12.09.17 23:19

Er både irritert og fortvila her nå. Jeg abonnerer på Office 365-pakken fra Microsoft, og hos leverandør er det jo umulig å få rett hjelp så da prøver jeg her.

Problemet mitt gjelder altså Outlook-delen av Office 365. Jeg bruker også den installerte mail-versjonen og ikke webmail så det er sagt.

Jeg har to forskjellige eposter (begge Outlook) knyttet opp til programmet (slik at jeg ser de begge samtidig) og til mail på mobil. Dette har fungert utmerket helt til før helgen. Da har det tydeligvis skjedd noe som gjør at bare enkelte eposter slipper gjennom på den ene adressen i pc-programmet men alle kommer inn på mobilen...... Den andre adressen fungerer fint begge steder.

Dette har nå skapt kjempetrøbbel i forbindelse med noen viktige eposter jeg ventet på og som da ''mangler'' i pc-versjonen. Det er litt vanskelig å få sendt med filinnlegg fra pc når jeg bare får de opp på mobilen:(

Føler at jeg har prøvd alt. Har sendt tester til meg selv hvor begge eposter dukker opp på mobil men bare den ene på pc. Har sjekket innstillinger og de er også like for begge epostadresser.

Noen som har opplevd lignende eller vet hva svaret kan være?

Anser meg som rimelig oppegående men dette her får jeg bare ikke til.....

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg