Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fortsatt pålogget på nettsider

NYTT TEMA
SIrMixALot
SIrMixALotInnlegg: 2052
31.12.17 11:42

Kjører IE 11  og har nylig oppdaget at jeg ikke blir logget ut når jeg lukker nettleseren /slår av pcn.   Er innlogget på mail, facebook etc når jeg neste gang starter maskinen.  Tidligere måtte jeg logge meg inn på nytt.  Litt kjipt når det er flere som bruker pcn.   Jeg har valgt å huke av for "slett leserlogg" og kryssey av for alt der.     Er det blitt slik at jeg må huske å logge meg ut eller finnes det noen innstillinger som jeg kan endre? 

fargerik
fargerikInnlegg: 47786
SIrMixALot
31.12.17 16:11

Joda men hvorfor blir epostadresser og pålogging værende når jeg sletter alt av leserlogg osv?   det var ikke slik tidligere

gjespe
gjespeInnlegg: 18414
31.12.17 16:17
SIrMixALot: Joda men hvorfor blir epostadresser og pålogging værende når jeg sletter alt av leserlogg osv?   det var ikke slik tidligere

Bruker du Chrome går du i innstillinger og avansert og stiller inn hva du vil slette der - det samme gjelder vel IE.

Men så lenge du har eget passord og logger inn som egen bruker er det bare enklere om de ligger lagret.

(Innlegget ble redigert 31.12.17 16:23)

Sevens7ar
Sevens7arInnlegg: 340
31.12.17 17:35

1. Dobbeltsjekk hvilke bokser du har haket av for sletting/bevaring når du klikker Ctrl+Shift+Del for å slette leserloggen.

2. Logger du i stedet ut fra epost, facebook etc på normal måte før du lukker nettleseren så trenger du ikke slette leselogg hele tiden.

3. Når flere bruker samme PC, er det en fordel å opprette egen bruker for hver og en.

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9255
01.01.18 00:46

Sjekk om boksen for "bevar data for favoritter" er huket av.

Er den det, så vil den ikke slette logg, innlogg eller noe på nettsider du har som favoritter.

SIrMixALot
01.01.18 11:53
hillebillys: Sjekk om boksen for "bevar data for favoritter" er huket av. Er den det, så vil den ikke slette logg, innlogg eller noe på nettsider du har som favoritter.

Takker.   Det var "problemet" ja. :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg