Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trenger du hjelp? LES DENNE!

NYTT TEMA
VG Nett
VG NettInnlegg: 18699
17.11.08 15:45

Hvis du trenger hjelp til noe i ditt innlegg, så huk av for "Trenger du hjelp til noe" Så havner den på fronten og fu får større trafikk til innlegget ditt.

StevieY_
StevieY_Innlegg: 20456
17.11.08 15:51

Jeg lukter misbruk.

Topguy
TopguyInnlegg: 7154
17.11.08 15:55

Hvem er denne "fu" som får all trafikken, blir ikke h*n litt sur ?

zapfan
zapfanInnlegg: 29
05.02.09 13:31

Resonnans i Hjemmekino

Jeg har bygd meg skikkelig hjemmekino i kjelleren. Rommet er på 3,5x7m. Gips-grov glassfiber i tak,tepper på golv, og betongvegger.Jeg sliter med ekkel resonnans eller romklang. Er det noen som har erfaring med hvordan man kan bli kvitt dette problemet?

Koauhtleketzki
KoauhtleketzkiInnlegg: 2069
25.05.09 00:51
VG Nett: Hvis du trenger hjelp til noe i ditt innlegg, så huk av for "Trenger du hjelp til noe" Så havner den på fronten og fu får større trafikk til innlegget ditt.

Huke av kor da?

labaly
labalyInnlegg: 87
21.10.09 09:58
Koauhtleketzki: Huke av kor da?

Når man starter en ny debatt, kommer det opp som et alternativ.

vesletun
vesletunInnlegg: 123
10.08.10 15:59
hei
er det non som har den samme lcd tv en 32" Crea Tierra k32s bilde blir bårlig nå jeg se på fotball gressmatta flimrer eller hva det no heter
kan noen hjelpe meg med instillingene på dene,så er jeg takknemlig for det
har prøvd alt mulig av instillinger uten noe bra resultat både en kalibrerins dvd
og lest bruksanvisningen nøye men får det ikke bra.kom igjen og hjelp mer før jeg blir tullete av instillingene,hvet ikke hva jeg skal gjøre.
vesletun
vesletunInnlegg: 123
10.08.10 16:00
hei
er det non som har den samme lcd tv en 32" Crea Tierra k32s bilde blir bårlig nå jeg se på fotball gressmatta flimrer eller hva det no heter
kan noen hjelpe meg med instillingene på dene,så er jeg takknemlig for det
har prøvd alt mulig av instillinger uten noe bra resultat både en kalibrerins dvd
og lest bruksanvisningen nøye men får det ikke bra.kom igjen og hjelp mer før jeg blir tullete av instillingene,hvet ikke hva jeg skal gjøre. murre906@hotmail.com
RUFFEN23
RUFFEN23Innlegg: 577
07.01.12 19:43
VG Nett: Hvis du trenger hjelp til noe i ditt innlegg, så huk av for "Trenger du hjelp til noe" Så havner den på fronten og fu får større trafikk til innlegget ditt.

Går det an å trykke på dette etter at tråden er laget? Jeg fikk ikke med meg dette før etterpå, og har et problem jeg trenger hjelp til.

Tvtvtvtvtvtvtvtv
TvtvtvtvtvtvtvtvInnlegg: 12
19.04.13 20:28

Please... Sjekk ut innlegget mitt! Trenger virkelig hjelp;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg