Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gjenopprette redigerte bilder til originalbilder

NYTT TEMA
Silvestris
SilvestrisInnlegg: 474
02.09.16 01:01

Jeg har en del bilder som er redigert i Windows Live Fotogalleri på min forrige datamaskin (PC) Mange av disse er kun lagret og kopiert etter redigering, slik at jeg ikke har originalbildet i arkivet. 

Nå bruker jeg Imac og den gamle PC'n er borte vekk. Det vil si et annet bilderedigeringsprogram (Bilder) Dette medfører selvsagt at jeg ikke kan få bildene som er behandlet i Windows Live Fotogalleri tilbake til originalen. 

Er det så enkelt at jeg kan laste disse bildene inn på en minnepinnne og legge dem inn på en PC med Windows Live Fotogalleri for å oppnå det jeg ønsker? 

(Innlegget ble redigert 02.09.16 01:05)

hillebillys
hillebillysInnlegg: 8742
02.09.16 21:43

Sletter du originalen så har du slettet den.

Eneste mulighet er og kunne ta recovery fra den harddisken du slettet fra. (Ingenting er borte fra harddisken før det er overskrevet)

Men de sletta originalene er selvsagt ikke tilgjengelige på en annen pc.

Beste du kan gjøre om HDD er borte.
Er og åpne i ett veldig godt bilde redigerings program. Og redigere det tilbake slik du husker det var.

Silvestris
SilvestrisInnlegg: 474
02.09.16 22:59

Takker så mye for svar! Jeg får prøve etter beste evne  ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg