Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sony smart tv nrk app?

NYTT TEMA
dobnit
dobnitInnlegg: 26
26.12.16 12:46

Hei!

Kjøpt ny smart tv; Sony KDL49WD75x.

Har fått koblet den til nett, men.. Jeg finner kun utenlandske apper på tv`n, skulle gjerne hatt nrk, tv2, viaplay ol. Noen som vet om man kan få de på denne type tv?

Jeg finner heller ingen nettleser jeg kan bruke, typ firefox, google chrome eller lignende. Noen som vet om/hvordan man får det?

(Innlegget ble redigert 26.12.16 12:49)

Mr.Daddycool
Mr.DaddycoolInnlegg: 3211
29.12.16 01:30
dobnit: Hei! Kjøpt ny smart tv; Sony KDL49WD75x. Har fått koblet den til nett, men.. Jeg finner kun utenlandske apper på tv`n, skulle gjerne hatt nrk, tv2, viaplay ol. Noen som vet om man kan få de på denne type tv? Jeg finner heller ingen nettleser jeg kan bruke, typ firefox, google chrome eller lignende. Noen som vet om/hvordan man får det?

Det avhenger av type tv du kjøper hva slags apper som følger med, derfor må man tenke over dette når man kjøper en smart tv idag og vil at den skal fungere med gitte apper man ønsker.

Om ikke dette fungerer kan du lett investere i en Chromcast til noen hundrelapper som gir deg det aller meste. Burde være helt unødvendig, men slik er det faktisk. Når jeg kjøpte ny tv så brydde jeg meg ikke, fordi jeg har Chromcast, og får det jeg vil ha der.

Eller du kan vente og håpe på at din tv kommer med oppdateringer som gir deg det du vil ha, men dette kan ta tid.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg