Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trådløse hodetelefoner around-ear 2-3k

NYTT TEMA
Paalanil
PaalanilInnlegg: 4107
11.03.17 11:14

Dama ønsker seg trådløse til bursdagen. Hvilke typer er å anbefale? Estetikk spiller en rolle i tillegg til lyd. Tror hun ser for seg noen hvite. Brukes hovedsaklig til å høre musikk og se serier på nettbrett. Prøver å holde meg innenfor 3k.

Noen gode tips? Finnes jo en utall tester der ute.

(Innlegget ble redigert 11.03.17 11:22)

suckeronthevine
suckeronthevineInnlegg: 2377
17.03.17 00:18

Jeg synes Bose QC funker. God noisecsncelling og helt Ok lyd. Treffer vel budsjettet ditt rimelig Ok. God komfort. 

perchri
perchriInnlegg: 7189
17.04.17 20:20
Paalanil: Dama ønsker seg trådløse til bursdagen. Hvilke typer er å anbefale? Estetikk spiller en rolle i tillegg til lyd. Tror hun ser for seg noen hvite. Brukes hovedsaklig til å høre musikk og se serier på nettbrett. Prøver å holde meg innenfor 3k. Noen gode tips? Finnes jo en utall tester der ute.

Gå først og sjekk hørselen din dersom du er eldre en 18 år. Kanskje du slipper unna med å kjøpe en svært  billig en. Flere har data som ovegår hva et normalt menneske er i stand til å oppfatte.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg