Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Forslag til video/musikk redigeringsprogram

NYTT TEMA
Wizzard
WizzardInnlegg: 19949
02.04.17 13:05

Jeg vil etterhvert lage videoer basert på musikken jeg holder på med. Det jeg trenger er et video redigeringsprogram som kan gjøre dette.Programmet må kunne kombinere slik at jeg kan legge musikk/lyd effekter på video. Helst enkel å bruke også.

Har nå brukt såpass med penger på musikk programmet at jeg helst vil slippe å bruke masse tusenlapper på dette, men samtidig må det være såpass kvalitet at det man får ut er optimalt. Noen lapper er jeg villig til å bruke men ikke for mange:)Hvilket program er best?

Forslag?

(Innlegget ble redigert 02.04.17 13:06)

Torotto
TorottoInnlegg: 11645
02.04.17 20:27

Du kan jo prøve Magix Move Edit Pro  eller movavi

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 7046
02.04.17 20:29
Wizzard: Har nå brukt såpass med penger på musikk programmet at jeg helst vil slippe å bruke masse tusenlapper på dette, men samtidig må det være såpass kvalitet at det man får ut er optimalt. Noen lapper er jeg villig til å bruke men ikke for mange:)Hvilket program er best?

Du kan kjøpa Pinnacle på nettet for langt under tusenlappen. Sjekk nettsida. http://www.pinnaclesys.com/en/

Wizzard
WizzardInnlegg: 19949
03.04.17 19:59

Jeg gikk for Magix move edit pro premium utgaven. Jeg har musikk programmet deres og er veldig fornøyd med ui og greiene der. Skal bli spennende å sette seg inn i det:)

madigan
madiganInnlegg: 9205
08.05.17 09:54
Torotto: movavi

Ja,movavi har jeg hadt-den er meget brukervennlig,og gir proff resultater,egen chat til support 24/7 om det er noe du lurer på.

Denne koster imidlertid noen hundrelapper i året,men dersom du du stadig bruker den og blir fornøyd med resultataene er den verd hver eneste krone:))

Link til programmet: https://www.movavi.com/no/videoeditor/?gclid=CP_BnsTo39MCFVmLsgodkxQM3w

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg