Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Beste trådløse on-ear hodetelefoner?

NYTT TEMA
Trolljegern
TrolljegernInnlegg: 3928
23.05.17 21:26

Jeg har planer om å kjøpe meg nye trådløst on-ear hodetelefoner. Hvilket er det beste på markedet? Gjerne også beste til en grei pris.

Trolljegern
23.05.17 21:46

Jeg mente selvfølgelig around-ear. Vil dekke øret. Gjerne noise cancelling.

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 7049
24.05.17 08:37
Trolljegern: Jeg har planer om å kjøpe meg nye trådløst on-ear hodetelefoner. Hvilket er det beste på markedet? Gjerne også beste til en grei pris.

Den beste er vel Bose sin QC35.

TIl ein grei pris får du ikkje det beste...

Trolljegern
24.05.17 10:05

Har lest litt tester og får inntrykk av at lyden til Bose er flat og kjedelig, og at man i grunn betaler for NC. Skal stikke og prøve Sony MDR-1000X og QC35 samtidig tenker jeg.

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 7049
24.05.17 10:23
Trolljegern: Har lest litt tester og får inntrykk av at lyden til Bose er flat og kjedelig, og at man i grunn betaler for NC.

God NC kostar ja.

Vi har både Bose og andre merker i familien (stort sett AKG), og mine AKG 550 (med ledning) til halve prisen av Bose har definitivt ikkje dårligare lyd enn Bose. 

Trolljegern
24.05.17 10:41

Litt derfor jeg skal vurdere om NC er verdt kostnaden. Trådløs skal jeg uansett ha da 3.5 mm port kommer til å forsvinne fra alle telefoner.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg