Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Greit kjøp?

NYTT TEMA
SpeedyTorres
SpeedyTorresInnlegg: 11680
07.06.17 20:42

Var inne på Lefdal og så denne tven til 4444. Noen med npen tanker?

Skeptisk til Curved og vil nok ikke ha det i hovedstua (pluss at den er litt for liten til det), men har en 10 år gammel HD-ready Samsung i kjellerstua som jeg har tenkt på å bytte ut en stund. Synes prisen var grei. Har også 4,9 av 5 av 16 anmeldelser på elgiganten.se.

fargerik
fargerikInnlegg: 47278
09.06.17 10:26

Jøss, så billig, a???

Er dette uvanlig billig, eller er det jeg som ikke har fulgt med???

Hva er optimal se-avstand fra den TV`n som er curved? Det må vel være et slags "brennpunkt" hvor det er best å plassere gluggene?

(Innlegget ble redigert 09.06.17 10:28)

SpeedyTorres
SpeedyTorresInnlegg: 11680
09.06.17 11:26
fargerik: billig

Jeg slo til. Koster vanligvis 8995. Sitter vel 1,5 meter fra tven der nede i kjelleren og rett foran så dette blir bra! Premier League og spill tv :)

fargerik
fargerikInnlegg: 47278
10.06.17 09:53
SpeedyTorres: Jeg slo til. Koster vanligvis 8995. Sitter vel 1,5 meter fra tven der nede i kjelleren og rett foran så dette blir bra! Premier League og spill tv :)

Gratulerer. Jeg har tro på Samsung!

Jeg har også en ganske gammel HD-ready TV, men nekter å kjøpe noe nytt før den dør av alderdom. Den virker, jo!

Men at det blir 4K og smart, er jo allerede bestemt.

Det er mye vakkert å se i 4K, blant annet på youtube og curiosity, men det er du sikkert allerede klar over.

(Innlegget ble redigert 10.06.17 09:54)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg