Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ny tv-benk tips?

NYTT TEMA
LSP-4445
LSP-4445Innlegg: 1032
23.11.17 01:41

Trenger en ny tv benk da min gamle begynner å bli stygg etter mange års bruk.
Noen som vet om butikker som har godt utvalg?
Lett å finne en benk som har plass til tv,tv dekoder og en spill konsoll men jeg trenger plass til mere....hjemmekino forsterker,3 konsoller og pvr dekoder.
Noen tips?

fargerik
fargerikInnlegg: 47672
23.11.17 05:54

Her er noen morsomme idèer :-)

Ikke direkte butikker, men morsomme ting du kan lage.

(Innlegget ble redigert 23.11.17 05:58)

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 7428
23.11.17 08:46
LSP-4445: Noen tips?

Sjekk Bestå hos Ikea. Den er fleksibel og kan byggast opp og ut etter behov.

Vi har denne i kjellarstua med glasshyller til alle boksane (inklusive senterhøtalar). Dersom du har veldig mange boksar, så får du garantert plass i denne.

FrancescoTotti
FrancescoTottiInnlegg: 5390
23.11.17 20:44

Jeg har Stockholm fra IKEA og er veldig fornøyd med den. Den har god plass og praktiske dører som kan vippes opp og skyves inn.

Jeg har riktignok modifisert den litt for å få plass til Dali Pico Vokal senterhøyttaler på hylla i midten. Boret nye hull litt lavere. Og så har jeg skrudd inn 4 skrukroker under på baksiden for å henge opp alle ledninger og kabler.

LaRedoutee
LaRedouteeInnlegg: 1413
24.11.17 11:08

Mistral tv benk fra Bohus er også et bra alternativ. Både til å henge opp på vegg og stå på gulv. Har selv en på 177cm med 2 skuffer og en avlang seksjon. Folie på den avlange biten så har alt av signal dupeditter der.  

TomPadang
TomPadangInnlegg: 14460
26.11.17 20:22

Kjøpte en kompakt benk 120b X 60d, med store sotede glass foran og god plass inni.  Der har vi tuner, dvd-spiller og diverse annet.  Den fås i mørk farge og i eik.  Passe høyde på den til å ha TV m/lydplank under TV.

Prisen var ca 1000.  Kjøpte en i kjellerstue (mørk) og en i stue (eik).

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg