Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjøpe markise

NYTT TEMA
annmag
annmagInnlegg: 6911
17.10.16 14:09

Jeg skal kjøpe markise, og trenger tips om seriøse aktører som opererer på strekningen Oslo Vest - Drammen.

Firmaet må også montere markisen.

Jeg skal ha kvalitet som holder i åresvis.

Jeg har selvfølgelig googlet, og sjekket anbefalinger på nett.  Men slike anbefalinger er ikke så mye verdt, da man ikke vet hvem som har forfattet dem.

Tips?

annmag
27.03.17 00:01

Noen som har tips om dette nå?

fargerik
fargerikInnlegg: 43652
27.03.17 10:43
annmag: Noen som har tips om dette nå?

Er det ikke REX og Kjell`s som er de sikre leverandørene som har holdt på noen år, a?

annmag
27.03.17 19:10
fargerik: Er det ikke REX og Kjell`s som er de sikre leverandørene som har holdt på noen år, a?

Hehe......jeg har hørt om både Kjells markiser og Markisemannen jeg (Rex var vel et band?), men at jeg har hørt om dem forteller meg ikke noe om kvaliteten på det arbeidet de leverer.  

RickiBK
RickiBKInnlegg: 58308
27.03.17 19:12
annmag: Men slike anbefalinger er ikke så mye verdt, da man ikke vet hvem som har forfattet dem.

Eh. 

Og da spør du på VGD? 

;)

Stilig. 

Benyttet Kjells da jeg residerte det indre østland. 
Godt fornøyd med både kvalitet og service fra de. 

annmag
27.03.17 19:15
RickiBK: Eh.  Og da spør du på VGD?  ;)   Stilig.

Ja, det gjør jeg.....for her har jeg vært så lenge at jeg vet hvem jeg kan stole på råd fra. :o)

Strandereng
StranderengInnlegg: 6474
27.03.17 19:28
annmag: Jeg skal ha kvalitet som holder i åresvis.

Jeg kjøpte en stor verandamarkise av Kjell for ca.30 år siden. Like bra den dag i dag, Heller ikke særlig falmet.
Jeg kjøpte uten motor (snurrer ut og inn manuelt med stang).

Innbiller meg at det ofte er motoren som svikter.

Veldig bra service den gangen ihvertfall. Selvfølgelig var montering inkludert.

annmag
27.03.17 19:35
Strandereng: Jeg kjøpte en stor verandamarkise av Kjell for ca.30 år siden. Like bra den dag i dag, Heller ikke særlig falmet.
Jeg kjøpte uten motor (snurrer ut og inn manuelt med stang). Innbiller meg at det ofte er motoren som svikter. Veldig bra service den gangen ihvertfall. Selvfølgelig var montering inkludert.

Jeg hadde slått fra meg Kjells Markiser etter å ha lest litt rundt på noen byggeforum.  Kanskje kvaliteten på produkt og arbeid har endret seg?

Jeg får en kar på befaring her i slutten av uka.  Kanskje jeg parallelt skal sjekke med Kjells.

Edit:

Har du markise over hele verandaen?

(Innlegget ble redigert 27.03.17 19:35)

Strandereng
StranderengInnlegg: 6474
27.03.17 19:42
annmag: Jeg hadde slått fra meg Kjells Markiser etter å ha lest litt rundt på noen byggeforum.  Kanskje kvaliteten på produkt og arbeid har endret seg? Jeg får en kar på befaring her i slutten av uka.  Kanskje jeg parallelt skal sjekke med Kjells.   Edit: Har du markise over hele verandaen?

Aner jo ikke om dagens kvalitet er like bra, mye har jo endret seg på disse åra. 

Ja, jeg har i hele bredden, og med mulighet til å rulle helt ut. Deilig å kunne sitte ute i regnvær, også. Denne verandaen ligger høyt uten annet skydd. De skreddersyr jo markiser, og det finnes kanskje flere løsninger ? 

Det finner du ut under befaringen. Lykke til!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg